Gå til innhold

Har noen opplevd det samme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig, veldig usikker på hvor denne skulle postes, bare flytt hvis det er feil :)

Jeg har nå hoppet over to ganger med mensen. Tester jeg tar her hjemme viser at jeg er gravid, mens hos legen viser de negativt. Har tatt hos tre forskjellige leger. Det de alle har sagt er at det er helt normalt å hoppe over en mens eller to.

Har en rekke andre symptomer også, men om de er på graviditet vet jeg ikke. Føler ikke de tar meg seriøst pga tidligere mageproblemer og kronisk magesår. Jeg går på p-piller og har hatt regelmessig mens i mange år. Har samboer.

Ja, det jeg egentlig lurte på var ikke om jeg var gravid elns, men om noen her inne har opplevd det samme? Evt mistet mensen over en periode, uten noen spesiell grunn?

Og hvordan ville dere gått fram for å bli tatt seriøst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg hopper over både 2 og 3 menser innimellom jeg.

Kan du ikke bestille en ultralyd da? Da ser de jo om det er et foster der eller ikke :) Så slipper du gå og lure.

Skrevet

Det er ikke uvanlig å miste mensen noen ganger - f.eks. hvis du har gått ned i vekt, er mye stressa, el.l.

Men så merkelig at testen var positiv hjemme og negativ hos legen..

Skrevet

Hvordan kan jeg bestille ultralyd? På sykehuset osv, får du jo bare time hvis du har blitt sendt av lege. Har aldri hoppet over en mens før, er ikke stresset og har heller gått opp i vekt det siste året! Nå er jeg normalvektig, var ganske undervektig for to år siden ca.

Ja, er det som er så utrolig rart! Hvordan er det mulig? Har kjøpt flere forskjellige tester fra forskjellige merker..

Skrevet

Min mor mistet mensen etter hun var med i en trafikkulykke når hun var ung!

Men etter hva du skriver så har du vel ikke opplevd noe sånt!

Skrevet

Ultralyd kan bestilles på private klinikker som f.eks. Volvat i Oslo. Det koster ca. 1200,-.

Skrevet

Hmm, tar åtte timer å kjøre til oslo og jeg har ikke lappen. Noen som vet om en plass i f.eks stavanger/Kr.sand?

Skrevet

Hadde spandert ultralyden...

Vet om en som hadde negative tester, flere legebesøk, beskjed om at det sannsynligvis var fordøyelsesproblemer siden testene ikke viste noe, hun hadde også menslignende blødninger. Ble henvist gynekolog. Sprellende 14 uker gammelt foster på skjermen.

Skrevet
Hmm, tar åtte timer å kjøre til oslo og jeg har ikke lappen. Noen som vet om en plass i f.eks stavanger/Kr.sand?

Et søk på Gule sider gir f.eks. dissegynekologene. Der står det at du ikke trenger henvisning, så da er det bare å ringe.

Lykke til!

Skrevet (endret)

jeg mistet mensen da pusekatten min døde, på en annen måte for jeg fikk mensen den dagen, og på kvelden var pusen død og jeg sluttet å blø hmmmmm...

Endret av Lady Graceaga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...