Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #21 Skrevet 19. august 2003 Jeg deler gledelig mine Marlboro med "slitne" venner (når jeg av og til treffer slike i når jeg er i Oslo) Jeg deler aldri med "småttiser" Blir du bommet av men liker det ikke? Prøv denne: "Ja, vær så god, bare ta. Ikke tenk på hvor mye det koster." Det sa en gang en venninne til meg (på spøk riktignok), men jeg rakte tunge til henne og røykte røyken med bismak... :D Hilsen gammel røyker som ALLTID har røyk selv
VesleBråka Skrevet 19. august 2003 #22 Skrevet 19. august 2003 Ikke til fremmede lengre. Gjorde det før, men en gang kom det 4-5 forskjellige fremmede bort til bordet i løpet av en halvtime og skulle bomme røyk (normale folk uten særlig knekk i knea) og etter det har det hengt igjen "dessverre, jeg har ikke flere igjen" eller "har bare en igjen". Makan til mas. Venner får alltid bomme.
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #23 Skrevet 19. august 2003 En uteligger var en dag i ferd med å skrape løs en ned-tråkke sneip fra asfalten på Karl Johan. Da gikk jeg bort med en røyk til ham.
elinia Skrevet 19. august 2003 #24 Skrevet 19. august 2003 Jeg gir bort røyk så lenge det ikke er den siste i pakken eller til småbarn.
Gjest Snuppelure iil Skrevet 21. august 2003 #26 Skrevet 21. august 2003 Tiggere (de med "Tveita-knekk") gir jeg til utenproblem. Røker bare sigaretter, og forstår at rullings blir noe annet. Men jeg begynner å bli mektig irritert på meg selv for at jeg hele tiden deler med kolegaer og venner. Jeg er nemlig ganske flink til å passe på å ha røyk selv. Derfor blir det til at jeg alltid har røyk til meg selv ( og andre som måtte bomme) selv bommer jeg aldrig, nettopp fordi at røyk har blitt så dyrt. Har du ikke penger til å kjøpe røyk selv og må bomme.... ja da får enn heller å slutte å røyke. Jeg er dritt lei av å sponse andres nikotinsug.
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #27 Skrevet 21. august 2003 Da jeg røkte bommet jeg selvfølgelig bort røyk! (og at det er få igjen gjorde ingen forskjell, så måtte jeg allikevel snart kjøpe mer). Notoriske bommere er en uting. Man bør ikke røyke hvis man ikke kan betale røyken selv. På den andre siden - man blir avhengig av røyk og det er vondt å avstå selv om man er blakk... Jeg tenker at de røykene jeg har bommet bort får jeg igjen på en eller annen måte, en gang jeg trenger noe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå