Gå til innhold

å bli tatt hardt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det gjør vondt hvis hun ikke er skikkelig opphisset. Hvis hun blir det utvider skjeden seg og man tåler mer og du kan støte hardere. Begynn litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle forskjellige, noen liker å bli tatt bakfra, forfra, fra siden, sitte øverst, bli tatt hardt, bli tatt forsiktig osv.....

Poenget mitt er at det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen liker det sånn, andre liker det slik... Sånn er det bare.

Vis hensyn og gjør bare slikt som partneren liker, så blir det bra for begge. Vær forresten klar over det at dersom jenta har foroverbøyd livmor (mer enn vanlig) så vil hun som regel får vondt når han tar henne bakfra. Ikke noe å gjøre med, dessverre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg veldig kåt er det deilig.. hvis jeg ikke er varmet opp skikkelig, eller det er rett før jeg fåt menstrasjonen, da gjør det bare vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjekt å varme opp litt ja..Uten tvil.

Jeg liker veldig godt å bli tatt hardt :sjarmor: , men det trengs litt oppvarming først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å varme opp litt ja..Uten tvil.

Jeg liker veldig godt å bli tatt hardt :sjarmor: , men det trengs litt oppvarming først.

:Nikke:

Alle spørr seg om det og det er normalt.

Er det normalt for deg så er det normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du MariannE.

Hva man tenner på og hva som er behagelig/deilig/vondt varierer fra menneske til menneske. Er ikke noe unormalt så lenge det ikke er tvang/misbruk med i bildet.

Det gjelder forresten ikke bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst bli tatt hardt, det er jo da det er godt! blir det for mye av den sakte ut og inn..så blir jeg litt sånn "er du ikke snart ferdig da?" (sier det ikke høyt da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

spørs faktisk litt på "utstyret" til gutten i mine øyne.. er ikke noe godt å bli tatt hardt (dvs, jule livmoren) hvis han er stooor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...