Belima Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Til lørdag skal jeg lage lunch til fire voksne og et barn på to år. Det må være noe som smaker godt, (en er gravid hensyn å ta der)og er enten lett å varme opp og eller frakte med. Hadde tenkt å lage det hos meg og ta det med. Det er bursdagen til datteren min, så det må være det lille ekstra da.
twinklestar Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hva med en god suppe? Ikke noe er bedre en en varm suppe på en kald høstdag... Og ta med noen ciabatta eller noe som dukan varme opp Jeg pleier ofte å kjøpe denne: http://www.toro.no/index.php?mapping=300&a...60&produkt= Og så kjøpe litt tilbehør å ha oppi. Se serveringstips på baksiden av pakka. Men ser jo nå at du har en toåring som har bursdag... så kanskje ikke det beste forslaget...
Belima Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for forslaget, skal tenke litt på det. Det er ikke den på 2 år som har bursdag, men mamma'n hans. Trenger flere forslag, noen som vil hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for forslaget, skal tenke litt på det. Det er ikke den på 2 år som har bursdag, men mamma'n hans. Trenger flere forslag, noen som vil hjelpe meg? Hva med: Kylling og pastasalat m/godt brød som hjemmebakte grove rundstykker eller foccacia? Wraps med kylling og salat? Begge deler kan spises kalde og tas med!
hercules kitchen Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Pizzasnurrer eller pizzaboller er jo godt og lett å ta med,kan tilpasses både gravid og to-åring. hercule's kitchen :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå