Gå til innhold

Hvilken hunderase har du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japansk spisshund om 10 dager :rødme:

Gjest Astrid Grendstad
Skrevet
Selv har vi en rottweiler i hus:)

Jeg har Basset hound, 2 tisper og en engelsksetter tispe. Kjøpte Dolly oktober 2008. Hun har vunnet mange premier på hundeutstilling og har et cert. Dolly er herlig familiehund. Mia kom mai 2009, jeg skulle hjelpe oppdretter med å slanke henne men siden har hun blitt. Hun er like herlig som Dolly. Mira engelsksetter er gammel nå, og jeg lurer på om jeg etter henne skal ha en bulldog (engelsk eller fransk). De krever en tur hver dag, og stimulering av hjernen i form av ettersøk og spor. Sønn lært de opp til å søke opp sjokolade.Anbefaler Basset hound

Skrevet
Lapsk vallhund, en gjeterhund som vi bruker i reindriften, godt lynne skikkelig kompis :yvonne:

Boxer!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Australian Shepherd tispe på snart 3 år:)

Skrevet

Dansk-svensk gårdshund :)

(bildet er hentet fra google)

post-34414-1276373835,8574_thumb.jpg

Skrevet

Tibetansk Spaniel(14 år) og Bichon Frisè(1,5 år) :)

Skrevet

Jack Russell terrier! :) Best i test! :D

Skrevet

Jeg har en Eng. Springer Spaniel.

Herlig lynne på denne rasen, en fantastisk jakt og familiehund. Og ikke minst -så vakker!

Hun er min beste venn og turkamerat.

Skrevet

Jeg har for tiden en samojed og en australsk kelpie. Har tidligere hatt storpuddel og border collie, og er vokst opp med berner sennen og en blandingshund (bc, buhund og mest sannsynlig golden eller labrador :jepp: ). Alle utenom berneren er/har vært hanner.

Skrevet

Bichon Havanais :)

Skrevet (endret)

Bull terrier :)

Endret av zapp
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her er det en blanding av shäfer/collie og en blanding av jack russel/ dansk/svensk gårdshund (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...