Lizzee Skrevet 21. januar 2010 #141 Del Skrevet 21. januar 2010 Har ikke hund ennå, men ønsker meg en Rhodesian ridgeback eller en blanding - store raser :rødme: Jeg har en blanding: en doberweiler-tispe (doberman/rottweiler) og hun er superskjønn, snill, leken og kjærlig. Også ønsker jeg meg en Ridgeback. For meg er det prototypen på HUND! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonspell Skrevet 22. januar 2010 #142 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har verdens nydligste engelsk bulldog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #143 Del Skrevet 23. januar 2010 Vi har en blandingshund hvor mor er border collie og far engselsk setter. Han er en helt herlig hund som alle er veldig glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 23. januar 2010 #144 Del Skrevet 23. januar 2010 Har en hund som er blanding mellom Bishon Frisè og Tibetansk Spaniel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 23. januar 2010 #145 Del Skrevet 23. januar 2010 Har ikke hund ennå, men ønsker meg en Rhodesian ridgeback eller en blanding - store raser :rødme: Morsomt! Før jeg kjøpte min hund, planla jeg å anskaffe en Ridgeback.. men så fikk jeg meg en blanding av to gigantstore raser som viste seg å resultere i en hund med personlighet som kan minne mye om en Ridgeback's personlighetstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angkortom Skrevet 23. januar 2010 #146 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Cockher Fannyal Endret 23. januar 2010 av angkortom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 24. januar 2010 #147 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg og familien har 5 hunder, hvorav 2 av de er rene selskapshunder og 3 vakthunder. Selskapshundene er to rotter av typen japansk chin som er så bortskjemte at de får så mye pepper av de andre bikkjene når de en sjelden gang beveger seg ut i hagen. Vakthundene er en japansk Kai Ken og en Thai Ridgeback som varsler, og tar seg av slanger, mennesker og andre kryp som nærmer seg huset, og den siste er en Rottweiler importert fra Tyskland. Rottweileren er eldste mann og sjefen i huset, og last line of defence. Rottene sover på soverommet med mor og barn, rottweileren sover utenfor soveromsdøra og de to andre bikkjene sover i hagen. Trenger ingen alarm her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 24. januar 2010 #148 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi har en herlig amerikansk cockerspanielgutt! Vi holder ham ganske kortklippet, så han ser ikke helt "typisk" ut. Det nærmeste jeg kunne finne av noe som lignet var dette. Det er en del pelsstell med ham, men det er virkelig verdt det. Lykke i pels! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_antibac_* Skrevet 24. januar 2010 #149 Del Skrevet 24. januar 2010 En nydelig Golden Retriever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michelleost Skrevet 24. januar 2010 #150 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) http://i47.tinypic.com/qpm5ts.jpg *hun blunker til deg* Her er min søte lille Papillon , med navnet mila. 5 feb. er hun 1 år , men jeg fikk henne når hun var 7 månder. jeg er helt fortapt i henne , hun er verdens snilleste og lydigste hund og bjeffer aldri, forlanger bare litt kløe på magen. hun er ca 22 cm , og 1,6 kg. så ikke store hunden , men hun har et stort hjerte img-tags er fjernet. Bruk enten link eller last opp bildet som vedlegg under "skriv svar". Phaedra,mod Endret 24. januar 2010 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_andrine_* Skrevet 24. januar 2010 #151 Del Skrevet 24. januar 2010 jeg har en Grand danois gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tequila!! Skrevet 24. januar 2010 #152 Del Skrevet 24. januar 2010 kinesisk nakenhund, powder-puff .. en nydelig liten hårete sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michelleost Skrevet 24. januar 2010 #153 Del Skrevet 24. januar 2010 kinesisk nakenhund, powder-puff .. en nydelig liten hårete sak awww! powder-puff's er nydlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvdugg Skrevet 26. januar 2010 #154 Del Skrevet 26. januar 2010 Her er en korthåret Collie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #155 Del Skrevet 30. januar 2010 En langhåret St. Bernhard her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #156 Del Skrevet 30. januar 2010 Pomeranian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #157 Del Skrevet 30. januar 2010 Chihuahua langhår :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #158 Del Skrevet 30. januar 2010 Shih tzu :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 30. januar 2010 #159 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvit langhåret chihuahua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cayenne Skrevet 31. januar 2010 #160 Del Skrevet 31. januar 2010 Cockher Fannyal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå