Gå til innhold

Hvilken hunderase har du?

fjellryp

Anbefalte innlegg

Har ikke hund ennå, men ønsker meg en Rhodesian ridgeback

eller en blanding - store raser :rødme:

Jeg har en blanding: en doberweiler-tispe (doberman/rottweiler) og hun er superskjønn, snill, leken og kjærlig.

Også ønsker jeg meg en Ridgeback. For meg er det prototypen på HUND!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en blandingshund hvor mor er border collie og far engselsk setter. Han er en helt herlig hund som alle er veldig glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hund ennå, men ønsker meg en Rhodesian ridgeback

eller en blanding - store raser :rødme:

Morsomt! Før jeg kjøpte min hund, planla jeg å anskaffe en Ridgeback.. men så fikk jeg meg en blanding av to gigantstore raser som viste seg å resultere i en hund med personlighet som kan minne mye om en Ridgeback's personlighetstrekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og familien har 5 hunder, hvorav 2 av de er rene selskapshunder og 3 vakthunder. Selskapshundene er to rotter av typen japansk chin som er så bortskjemte at de får så mye pepper av de andre bikkjene når de en sjelden gang beveger seg ut i hagen.

Vakthundene er en japansk Kai Ken og en Thai Ridgeback som varsler, og tar seg av slanger, mennesker og andre kryp som nærmer seg huset, og den siste er en Rottweiler importert fra Tyskland. Rottweileren er eldste mann og sjefen i huset, og last line of defence. Rottene sover på soverommet med mor og barn, rottweileren sover utenfor soveromsdøra og de to andre bikkjene sover i hagen. Trenger ingen alarm her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en herlig amerikansk cockerspanielgutt! Vi holder ham ganske kortklippet, så han ser ikke helt "typisk" ut. Det nærmeste jeg kunne finne av noe som lignet var dette. Det er en del pelsstell med ham, men det er virkelig verdt det. Lykke i pels! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i47.tinypic.com/qpm5ts.jpg

*hun blunker til deg*

Her er min søte lille Papillon , med navnet mila.

5 feb. er hun 1 år , men jeg fikk henne når hun var 7 månder.

jeg er helt fortapt i henne , hun er verdens snilleste og lydigste hund og bjeffer aldri, forlanger bare litt kløe på magen.

hun er ca 22 cm , og 1,6 kg. så ikke store hunden , men hun har et stort hjerte :klemmer:

img-tags er fjernet. Bruk enten link eller last opp bildet som vedlegg under "skriv svar".

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...