Gå til innhold

Hvilken hunderase har du?

fjellryp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt en langhåret dachs i 14 år som til vår store sorg måtte avlives like før jul. Ny valp av samme rase flytter inn i slutten av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen hund, men skal jeg ha så blir det Golden Retriever. Er oppvokst med 2 stykker og jeg bare elsker den rasen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens vakreste hamiltonstøver!:) men hun er ikke sort og "hard" i uttrykket, men er varmt rødbrun, og har et nydelig, feminint ansikt! Elsker virkelig den hunden! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nydelig blandingshund. Faren var Dachs, og moren var Labrador.

Nå ble jeg jammen litt nysgjerrig på hvordan en blanding av Dachs og Labrador ser ut! Har møtt mange hunder i mitt liv, men akkurat den blandingen har jeg iallfall til gode!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Har ofte blitt fortalt at han ser ut som en labrador valp, tiltross for at han er fire år gammel. Kan legge inn et bilde i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Jeg har dessverre ikke mulighet til å ha hund selv per i dag, men er vokst opp med noen hunder hjemme i familien, og par av de var mine:

norsk grå elghund, engelsk setter, schäfer, collie, pomeranian, puddel-mix, ungarsk kuvazh, sibirsk husky...

Ofte hadde vi flere hunder samtidig, ellers ville jo jeg vært omtrent hundre år nå. Jeg savner å ha daglig kontakt med hund, men har ikke så mye å tilby en hund slik livsituasjonen min er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Border terrier tispe Ca 17 mnd no :)) verdens beste venn! Vår første hund, trudde ikkje det va mulig å bli so gla i ein hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...