Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei Jeg hadde piercing i tunga for ca 2 år siden og vurderer nå å ta det igjen. Vil det gjøre mindre vondt denne gangen ettersom jeg har gjort det fra før? Takk på forhånd for all hjelp
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hei! Jeg har også tatt i tungen to ganger, føltes like vondt begge gangene for meg, dessverre... Men ikke vondere enn at jeg nå vurderer å få tatt en tredje gang dah
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Okay, men jeg tar nok om igjen uansett Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Gjør jo ikke vondt lenge da. Er jo opphovningen i dagene etterpå som er det irriterende, egentlig
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Hvorfor vil du ha det? Jeg har aldri skjønt det... Jeg kjenner ei som knakk en jeksel på tungepiercingen sin, så jeg ble skremt...
Eplefe Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Hvorfor vil du ha det? Jeg har aldri skjønt det... Jeg kjenner ei som knakk en jeksel på tungepiercingen sin, så jeg ble skremt...Hvorfor tygde hun på den? Da er du ikke mye glad i tennene dine. Jeg har to, og tennene mine trives helt fint med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå