Gå til innhold

Alternativ brystforstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg leste nylig en artikkel på Klikk.no om brystforstørrelse uten kirurgisk inngrep, hvor hyacorp sprøytes inn i brystene med kun lokalbedøvelse. Stoffet brytes ned naturlig i kroppen og det skal være svært lite bivirkningeer direkte knyttet til dette stoffet.

Er det noen her som har erfaring med dette? Høres nesten for godt ut til å være sant. Artikkelen er imidlertid fjernet fra Klikk.no. :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest om det jeg og, så dytter litt.

Høres jo veldig fint ut å kunne prøve dette før man eventuelt legger inn silikon eller lignende. For dette var det som forsvant etterhvert?

Lurer på prisen på det her og jeg

Skrevet

Ja, det skal visst brytes ned i kroppen, så en må fylle på etter hvert. Synes det stod sånn ca 14000 i den artikkelen, for første gang. Men det er jo ikke så mye i forhold til 30-40 000 for silikon. Spørs jo hvor lenge hyacorp har effekt såklart.

Men var noen som hadde kommentert at dette stoffet ikke gjorde brystene så mye større, men at det var mer for å forme og fyllte ut. Noe som hadde passet meg utmerket.

Kjenner likevel jeg er litt skeptisk, siden det er en så ny metode.

Skrevet

Kunne og tenkt meg bare å forme litt, størrelsen er det ikke noe å si på. Men skal nok bruke en goooood stund til til å tenke på det så kanskje det da er litt mer info å finne om denne typen brystforstørring

Skrevet

det varer bare ca 12 mnd, så da blir det jo endel penger når man må etterfylle

Skrevet

"Brytes ned i kroppen". Bare den setningen der får meg til å grøsse langt inni margen. Hvorfor tør folk å putte i seg kjemiske stoffer som kroppen må bruke krefter på å bryte ned og fjerne?? Det er jo rene skjære galskapen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...