Gå til innhold

Sunnest pålegg?


Gjest jente93

Anbefalte innlegg

Gjest jente93

Hei. jeg lurer bare på om det er færrest kalorier i et tynt lag med stbburet leverpostei (den vanlige med barneansikt på) eller 2 ,tynne tynne skiver selskåret normal norwegia ost?

Færrest kalorier i eple eller appelsin juice??

Vær så snill og svaar meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg lurer bare på om det er færrest kalorier i et tynt lag med stbburet leverpostei (den vanlige med barneansikt på) eller 2 ,tynne tynne skiver selskåret normal norwegia ost?

Færrest kalorier i eple eller appelsin juice??

Vær så snill og svaar meg!

Er ganske så sikker på at det er mer kalorier i leverpostei enn i hvitost :) Jeg tror at det er like mange kalorier i eplejuice og appelsinjuice, men det står vel bak på kartongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du den samme som skrev at du lider av anorexia og har faatt en spiseplan av legen din? I saa tilfelle syns jeg du skal hoere paa legen din og spise det du faar beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Er ikke du den samme som skrev at du lider av anorexia og har faatt en spiseplan av legen din? I saa tilfelle syns jeg du skal hoere paa legen din og spise det du faar beskjed om.

Det stemmer. Forøvrig så bør Ts spise mer enn det hun får beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer. Forøvrig så bør Ts spise mer enn det hun får beskjed om.

Enig i det ... Sikkert ikke lett, men proev vaersaasnill TS! Det er for ditt eget beste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du den samme som skrev at du lider av anorexia og har faatt en spiseplan av legen din? I saa tilfelle syns jeg du skal hoere paa legen din og spise det du faar beskjed om.

Oi, dette visste jeg ikke, da må jeg si meg enig med MooCow her. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...