Gå til innhold

Ikke silikon i brystene, men rompa!

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Heisann!

Jeg har lest en del innlegg her om silikon i brystene... Men det jeg tenker på er rompa! Uvanlig, kanskje? Jeg har kikket en del på nettsidene til de ulike klinikkene. Det står ikke nevnt et eneste ord om... eh... "rompeplastikk"!

Er det noen her som vurderer det samme? Eller har gjort det?

Vær så snill, bare seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om det i Norge - men i USA er det vel mer vanlig. Tror det er mange i kroppsbyggermiljø o.l. som gjør det.

Kanskje det ikke står om det i Norge fordi det er sjelden. Ta kontakt med de og spør.

Skrevet

Leste at i Brasil tok flere silikon i rumpa enn i puppene.

Skrevet

Har hørt at de må byttes ut oftere. Blir visstnok mye trykk når du sitter.

:hoho:

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Som gutt begynner jeg å bli litt forvirra...Stort sett alle jentene jeg kjenner sutrer over at de har for stor rumpe, og nå kommer det jammen noen som er ute etter å legge inn silikoninnlegg nettopp der også...skal høre mye rart før man dør...Kan ikke helt se poenget, men det aner meg at det er den berømte sprettrumpa du ønsker deg..? Da har jeg kun et tips og det er å begynne å trene, og da fortrinnsvis øvelser som går på muskulaturen i beina. Dette kan for eksempel være øvelser som knebøy, utfall og lårcurl. Steppmaskiner er også som skapt for dere jenter...

Vil også føye til at silikoninnlegg i gluteus maximus, les: rumpa, blant kroppsbyggere IKKE er utbredt; der er det "buns of steel"...

J;

Skrevet
Da har jeg kun et tips og det er å begynne å trene, og da fortrinnsvis øvelser som går på muskulaturen i beina. Dette kan for eksempel være øvelser som knebøy, utfall og lårcurl. Steppmaskiner er også som skapt for dere jenter...

Vil også føye til at silikoninnlegg i gluteus maximus, les: rumpa, blant kroppsbyggere IKKE er utbredt; der er det "buns of steel"...

:Nikke:

Skrevet

Dette er et mye mer komplekst inngrep enn silikon i brystene.

Jeg tror det er mange som ikke utfører det/ fraråder det. Det er stor risiko for bla. lekkasjer. Dessuten må det være ubehagelig å sitte!

Skrevet

Enig med Amber! Mener å ha lest at det har vært mye komplikasjoner med silikonrumper, nettopp fordi de får så hard belasntning av sitting etc.

Og sitter du mye, ja da får du slapp rumpe, og behov for innlegg for å få sprettrumpe, som blir flattrykt og lekker fordi du sitter for mye.... :briller:

I motsetning til puppene, består rumpa av muskler - dvs at den er mulig å trene opp!

Skrevet

Jeg kan fettsuges, også kan du få litt av meg og sette inn i rompa...... :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg kan fettsuges' date=' også kan du få litt av meg og sette inn i rompa...... :ler:[/quote']

:ler2:

Gjest Jaheira
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, og kommer heller aldri til å vurdere det (trengs ikke her! :ler: ), men - tror du det er noe særlig å ta på, da?

Jeg vet ikke jeg, har aldri prøvd, men det kan da ikke være vanskelig å kjenne at det er noe "ugg" i en kunstig rumpe?

Noen med erfaring? :sjarmor:

Skrevet

Rumpa kan trenes opp til å bli fastere og strammere ja, med iherdig arbeid. Men har du flat rumpe, kommer du ikke til å få sprettrumpe!

Skrevet

Nåja... Rumpa kan bli rimelig mye større med riktig trening den....

Skrevet
Nåja... Rumpa kan bli rimelig mye større med riktig trening den....

:enig_animasjon: :enig:

Skrevet

Jepp!... :sjarmor: Saken er bare den at de fleste hunkjønn ikke er noe flinke til å presse seg/trene hardt... Dvs at når du selv synes det er tungt, så øk på litt til, og du er der.... :wink:

Når du går ned en trapp etter en skikkelig rumpe/benøkt, skal en ha store problemer med å komme seg ned trappene uten å klappe sammen... :wink:

Skrevet

Der sa du det Lasse! Menge tror de tar i det de kan uten at de blir verken svette eller tungpusta fordi de ikke aner hvordan det føles...

Hadde en klient en gang som fikk en aha-opplevelse når hun klarte å passere den terskelen og endelig klarte å gi det hun hadde.

Grunnen til at mange jenter klager over manglende fremgang når det gjelder trening er rett og slett fordi de ikke tar i nok.

Man skal bli svett og andpusten når man har trent, ja til og med etter en styrkeøkt. Og trener man ben og rumpe er det vanskelig å gå i trapper etterpå, som Lasse sier.

Selv trener jeg ikke rumpa så tungt lenger, trives best med en tight liten rumpe...Og den vedlikeholder jeg med løping (f.eks. i oppoverbakke), stepping, inline-skating osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lasse og Petruska er inne på noe veldig vesentlig her! Men dessverre har det seg sånn at de fleste av treningsstudioene rundt omkring, og da kanskje spesielt i hovedstaden, har utviklet seg til å bli mer sjekkesteder enn et sted hvor man går for å komme i form. Det sier seg jo da litt selv at man mister noe av draget hos det motsatte kjønn hvis man vralter omkring, rødsprengt, svett og fæl... :wink:

Har vært innom mange av disse stedene, og må si at jeg nesten mistrives, da en stor andel av de som går der er der mer for å se og ikke minst bli sett- Blir litt feil når jentene kommer med nylagt sminke og nærmest pyntet på trening..;-Fra mitt mannlige synspunkt klager jeg selvsagt ikke over dette (heh), men føler liksom at hele greia med å selge en livsstil hos mange av de store treningssenterkjedene blir litt for dum- Derfor trener jeg selvagt ikke hos noen av disse, men har funnet meg et sted hvor man kan komme i den mest slitte treningsbuksa verden har sett uten at noen rynker på nesa av den grunn...

J;

• 5 år senere...
Gjest skjonnhetn
Skrevet

Hei.

Jeg vurdere større rompe,synes selv det høres "unormalt" ut...

Men vil vel selv,si det er like normalt som silikon i rompa...

Lite å finne,om akkurat dette :(

Siden jeg selv,ønsker dette!

Håper noen kan gji meg,sider der di skriver om dette...

Mvh Skjonnhetn :P

Skrevet
Hei.

Jeg vurdere større rompe,synes selv det høres "unormalt" ut...

Men vil vel selv,si det er like normalt som silikon i rompa...

Lite å finne,om akkurat dette :(

Siden jeg selv,ønsker dette!

Håper noen kan gji meg,sider der di skriver om dette...

Mvh Skjonnhetn :P

Helt off-topic: Jøssenavn for en tegnsetting! Den kommaregelen som går ut på å dele alle setninger på midten har jeg aldri sett i bruk før :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...