Gå til innhold

Slutte med World of Warcraft :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kansellert min WOW-konto, jeg lurer på å slette karakterene, men holder det samtidig åpent at jeg skal prøve den nye utvidelsen når den kommer om ett års tid. Tror at når det har gått en stund så kommer jeg ikke til å bry meg lenger.

Grunnen til at jeg slutter er at WoW har lenge vært repeterende, kjedelig, mye spamming, masse barnslige, uhøflige storkjefta folk uten sosiale antenner. Mentaliteten til de fleste spillerne har ikke vært bra siden før tbc hvor sjangeren var ny, og spillet bød på noe nytt. Jeg slutter også for min egen del, jeg er stort sett flink til å trene og til å gjøre ting. Ikke lar jeg wow gå utover mitt sosiale liv, men jeg lar det gå utover mitt egen helse.

Spørsmålet er, hvorfor føles det så tungt? Jeg har ikke mange venner igjen i spillet, og de som er der inkl guildet irriterer meg bare. Er det litt som å bryte ut av ett dårlig forhold? Man må bare ta seg sammen og la livet gå videre? Jeg trenger vel egentlig ikke svar på spørsmålet siden jeg vet det utfra hva jeg tenker nå, at det blir litt trist også.

Hva har dere andre som har sluttet tenkt om dette? Vil helst høre erfaringer til dere som syns dette var litt vanskelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv spilt siden beta på US versjonen (dvs en god del år)

Föler det ikke så tungt når jeg slutter egentlig.

Spilte hardcore i 2 år, så gadd jeg ikke mer og spilte ikke på over ett år, så spilte jeg litt igjen, sluttet igjen og sånn har det gått.

Jeg spiller ikke når jeg ikke gidder å spille rett og slett.

Skrevet

Jeg har også spilt i mange år, første to årene hardcore classic, så pause en stund, og så hardcore igjen i bc. Etter det begynte guildet å gå til "rl", og veldig få av core gruppa ble igjen. Da ble hele vitsen borte hos meg, for jeg spiller mest for det sosiale (uansett hvor rart det høres ut :fnise:). Så nå spiller jeg bare litt innimellom om jeg plutselig får lyst, ellers holder jeg kontakten med de jeg ble kjent med over så mange år på facebook :)

Skrevet

Heisann

har selv sluttet med wow og denne gangen kommer jeg ikke tilbake heller. MEN, jeg sletter ikke karakterene. Har mye minner fra dem, og de kan liksom ikke bare bli borte. Det har gått så mye tid, raiding, grinding, møtte samboeren min da jeg spilte dem osv, så det hadde jeg ikke klart tror jeg.

Var vel trist å slutte fordi det har gitt meg mye morro. Husker MC da jeg satt med pepsi maxen min 8 timer i strekk for så å wipe Raggy igjen igjen, og til slutt klare det. Man har lagt ned mye tid og derfor gode minner!

Skrevet

Jeg har "sluttet" med WoW 2 ganger (aldri slettet noe, men gitt bort alle eiendeler). Det som fikk meg til aa begynne igjen etter et par maaneder var at jeg ikke klarte aa fylle alle timene jeg hadde brukt paa wow med noe annet. Saa om du vil klare aa holde deg borte, soerg for aa ha mye annet aa finne paa!

Skrevet

Jeg sluttet i utgangspunktet bare midlertidig pga eksamener, men har bare ikke giddet å begynne igjen. Jeg ville bare prøvd å se det som en ikke så stor ting, få mer å gjøre av andre ting og spillingen vil gå bort av seg selv på en måte?

Jeg kommer aldri til å slette accountene mine da, elsker de små animerte versjonene av meg :gjeiper:

Ex-en min solgte sin account for over 15tusen da han sluttet, så hadde jeg vurdert å slette hadde jeg nok solgt istedenfor.

Skrevet

Det er ikke bare du som syns det var nedtur! Jeg følte meg ganske patetisk tidligere i år når jeg faktisk satt og savnet et dataspill. Men spillet er ikke hva det en gang var. Hadde gjort seg med aldersbestemte servere. For min del var det kjedelig å slutte fordi jeg har storkost meg med å spille. Måtte bare bite tenna sammen et par uker og tenke på hvor irritert jeg var på alle drittungene og spamminga - da gikk det over :fnise:

Skrevet

Takk for erfaringene og tipsene :)

Vi får se hvordan det går, har endret litt på vanene og innstilling ihvertfall. Er litt spent sjøl :)

Skrevet

Jeg "sluttet" med WoW for ett år siden, grunnet at jeg rett og slett ikke hadde tid til å holde på med det. I dag har jeg veldig lyst til å begynne igjen, men har fortsatt ikke tid... :(

Men, det er en ting jeg lurer på;

Er det sant at figurene blir slettet, eller at lvl blir restartet til 1 om man ikke har åpnet kontoen når en viss tid har gått??

(kjenner en person som er VELDIG sikker på det)

Skrevet
Jeg "sluttet" med WoW for ett år siden, grunnet at jeg rett og slett ikke hadde tid til å holde på med det. I dag har jeg veldig lyst til å begynne igjen, men har fortsatt ikke tid... :(

Men, det er en ting jeg lurer på;

Er det sant at figurene blir slettet, eller at lvl blir restartet til 1 om man ikke har åpnet kontoen når en viss tid har gått??

(kjenner en person som er VELDIG sikker på det)

Han som du kjenner som er veldig sikker er nok bare en som vet alt best. :P

Jeg har venner i vennelista som ikke har spilt på 2 år, karakterene er der fortsatt. De sletter sikkert når det begynner å bli fullt.

Dette står på de offisielle sidene til wow:

"3. In case of cancellation and/or termination of your Account, Blizzard does not warrant that your Account, player characters, user profiles, weapons, armour, etc… (“Game Data”) will be kept in case of new subscription."

Skrevet

De garanterer at karakterene dine ikke slettes i løpet av seks måneder med inaktivitet - etter det kan de i teorien bli slettet, men jeg kjenner ingen som har opplevd det.

Selv tok jeg ny pause fra WoW i mars, eller deromlag. Åpner vel kontoen igjen enten når jeg går lei av Champions Online eller når Cataclysm er ute, jeg har ikke problemer med å starte opp og droppe MMO-er cold turkey.

Skrevet

Pleier å spille WoW en sjelden gang i ny og ne, spesielt når det er de "festivalene" , har blitt litt avhengig av å få tak i de titlene :P Men de gangene jeg spiller wow lar jeg det aldri komme i veien for noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...