Gå til innhold

Boligkjøpsfrustrasjon


Tante

Anbefalte innlegg

Uff. I dag fortalte kjæresten at huset vi så på på søndag hadde fått bud på over 3 mill. Ikke sjans om at vi får et slikt lån nå.

Kikka på finn.no og søkte etter det jeg ønsker meg: hus eller tomannsbolig over 80m2 i Oslo Vest eller Bærum.

Det finnes faktisk ikke en bolig med grei planløsning som vi har råd til før om 5 år. Enten må de pusses opp så mye at det vil koste en million ekstra, eller så er rommene så knøttsmå at man må trekke pusten før man går sidelengs inn.

Det er nesten bare blokkleiligheter, men jeg har virkelig ikke lyst til å bo i blokk. Det er et eller annet klaustrofobisk med det.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget jeg... Trøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, kjenner til det der, enten for stiv pris der du vil bo, eller så må du rett og slett bytte område. For oss var løsningen rett på utsiden av Oslo, vil heller egentlig bo et annet sted, men lommeboka rekker desverre ikke, sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare i Oslo =(

Har begynt å kikke oss om etter et sted vi kan kjöpe.

Ikke vil vi ha frittstående hus, da det ikke passer oss, men gjerne en tomannsbolig e.l.

Har ikke råd til noe av det som ligger ute dersom vi ikke tar til takke med en 40kvm med null mulighet til å vokse som familie i da =(

Blir ganske oppgitt egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...