Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, Jeg er i utlandet og har bare med meg ett brett med p-piller. Jeg skal være her i 6 uker til. Jeg har fått kjæreste og har behov for å gå på å-pillen da kondomene her ikke er sikre. Er i sør amerika. Jeg kan enten starte med p-pillen nå og gå tom de siste ukene for så å måtte begynne igjen når jeg kommer tilbake til Norge. Jeg har hørt at det er dårlig å begynne på pillen, så slutten og deretter begynne igjen med kort mellomrom. Hvorfor er dette dårlig? Hvilken virkninger får dette? Jeg er litt usikker på hva jeg burde gjøre. Jeg tror ikke jeg får tak i kondomer med internasjonale merker. Mvh Karen
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Sett på ebay, blushingbyer.co.uk ol sider?
Gjest Krullekruksa Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Kan du ikke gå innom et apotek der du er og høre om de eventuelt har de p-pillene du går på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå