Gjest XxXx09 Skrevet 13. oktober 2009 #1 Del Skrevet 13. oktober 2009 ja, da bestemte jeg meg for å lage en dagbok her inne. skriver en på datan min uansett, så da kan jeg likesågodt også skrive en her. litt gøy med noen kommentarer og sånt også hvis jeg får noen da håper foresten at jeg gjør det her riktig! men det finner jeg vel ut av..er jo en prøverdagbok, så da prøver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. oktober 2009 #2 Del Skrevet 13. oktober 2009 Velkommen hit Håper du får et kortvarig opphold her inne blant prøverne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 13. oktober 2009 #3 Del Skrevet 13. oktober 2009 ja, da bestemte jeg meg for å lage en dagbok her inne. skriver en på datan min uansett, så da kan jeg likesågodt også skrive en her. litt gøy med noen kommentarer og sånt også hvis jeg får noen da håper foresten at jeg gjør det her riktig! men det finner jeg vel ut av..er jo en prøverdagbok, så da prøver jeg Har dere prøvd lenge eller er dere "ferske i gamet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. oktober 2009 #4 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei hei! Her må jeg følge med... Ønsker deg masse lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå