Gå til innhold

Karlstad sofa i skinn - Ikea


Gjest Gjest_Hermine_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hermine TS

Vet jeg har sett denne i en blogg ett eller annet sted, men finner den ikke nå som jeg leter.. Er det noen som vet om et sted hvor den er avbildet "live"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt denne et års-tid nå og det er ikke noe å si på kvaliteten. Den er like fin i dag som da vi fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hermine TS
Vi har hatt denne et års-tid nå og det er ikke noe å si på kvaliteten. Den er like fin i dag som da vi fikk den.

Så bra da:)

Har du den i heftet skinn?

Fornøyd sånn ellers også? God å sitte i, pen å se på osv?

(leter fremdeles etter RL bilder så hvis noen vet er det supert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en Karlstad - sofa før, god å sitte i, men dessverre veldig dårlig holdbarhet.Dette var en stoff sofa da, ikke skinn så det kan hende skinn er bedre. I den vi hadde mistet putene fasongen fort, det ble sånne søkk i setene raskt, og stoffet falmet veldig fort. Ser jo at de som har skinn er mer fornøyd da, men dette er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da:)

Har du den i heftet skinn?

Fornøyd sånn ellers også? God å sitte i, pen å se på osv?

(leter fremdeles etter RL bilder så hvis noen vet er det supert)

Vi har heftet skinn ja. Og vi er fornøyd ellers ja, den er god å sitte i, fin å se på - har fått komplimenter for sofan faktisk. Bruker den hver dag og ingen av putene har mistet fasongen og det har heller ikke blitt sittegroper i sofan der vi sitter mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger noen ute på Finn.no

Den ene der er i hvertfall i skinn. Du kan jo se på bildet. Nærmeste jeg kommer "live".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Lea her. Har også i stoff, og den ser godt brukt ut etter to år. Særlig i hjørnet jeg sitter mest. Har prøvd å bytte rundt på putene, men jeg vil nok ikke kjøpe sofa på IKEA igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hermine TS
Ligger noen ute på Finn.no

Den ene der er i hvertfall i skinn. Du kan jo se på bildet. Nærmeste jeg kommer "live".

Lurt:)

Og takk for tilbakemeldinger til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...