Gå til innhold

Armonia og sambo gifter seg 17 juli 2004


Armonia

Anbefalte innlegg

Bryllupsdagboken er offisielt åpnet :hoppe:

Her får jeg prøve å hole orden på ting og tang!

Datoen er altså satt til 17 juli, et sommer bryllup på oss. Har egentlig det meste klart i og med at vi egentlig skulle giftet oss denne sommeren, men så klart er det ting som må gjøres på nytt...

Dette er iallefall i boks:

- Kirke bestilt

- Lokalet bestilt

- Forlovere valgt

- Toastmaster valgt

- Kjole kjøpt

- Sko kjøpt

- Gjesteliste nesten klar.. Trenger noen justeringer

- Meny er klar

- I hodet mitt er buketten klar(men det kan jo hende det blir forandringer)

Det var vel det, mulig jeg kommer på noe mer senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, må si du har vært flink! Har det viktigste klart alt? Imponerende.

Når forlovet dere dere? Oppdater på fellesdagboken for 2004 bruder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med både hus og dagbok. Blir hyggelig å følge med på alle 2004-brudene :).

Lykke til med dagbokskrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og hopp... og takk for besøket cappo og ringblomst :)

Grunnen til at vi allerede har det viktigste klart er at vi egentlig skulle giftet oss denne sommeren. Måtte utsett det til neste år, og har beholdt det meste av planene. Egentlig ganske deilig å slippe å planlegge så mye en gang til!

Vi ble sammen i september 2000, og forlovet oss 30 april 2001. Litt tidlig vil sikkert noen synes, men man vet når det er rett :wink:

Har ikke gjort noe mer når det gjelder planlegging, har liksom vært nok med huskjøp! Men når vi har fått roet oss litt i nye huset, kommer vi sterkere tilbake. Det er jo mye som allerede er gjort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Her var det lenge siden jeg hadde vært.... :oops: Kanskje på tide med en liten oppdatering.

Har:

- Bestilt frisørtime

- Bestilt bryllupssuite

- Bestilt hotellrom til gjestene fra Bergen

- Kjøpt inn papir og diverse til innbydelser

har ikke vært så veldig aktiv på bryllupsfronten i det siste kan man si. Må en liten skjerpings til nå! Planen var egentlig å få ferdig innbydelsene denne helgen, men har begynt å pusse opp gangen, så den planen gikk i vaken. Får prøve til neste helg!

Jobber med å fikse bil til å fra kirken, håper vi får svar snart, ellers så må vi finne på noe annet lurt.

må få bestilt klær til sambo. Han vet hva han skal ha, men her i huset tar ting litt tid :wink:

Det var alt for denne gang. Skal prøve å svinge innom her litt oftere ennhvert halvår :oops: :ler: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er så dårlig til å skrive her...... :oops:

Nå er det under to uker igjen. Har masse sommerfugler i magen. Forrige lørdag ble jeg drukket ut. Hadde en kjempefin dag/natt. Var først på flytur med firemannsfly. Var kjempegøy, og fikk lov å styre :P Etterpå var det frokost, og så bar det vidre til Tønsberg. Der hadde vi golfurnering i en park, og jeg mått drikke tequila hver gang jeg tapte... det ble noen ja :oops:

Etterpå dro vi ned til brygga hvor jeg malte og solgte bilder. Fikk inn litt penger, men tror ikke jeg satse på en kunstnerkarriere :wink:

Spiste og koste oss hos min forlover på kvelden, før turen gikk vidre ut påbyen. En fin dag, men jeg var sliten på søndag.

Denne helgen har sambo vært i Bergen for sitt utdrikkningslag. Det ble både fyving og fallskjermhopping på han. Hadde til og med lettet fra flesland, fløyet helt til Voss og landet. Han hadde hatt en topp dag :P

Angående forberedelsene, har vi vel stort sett alt under kontroll. Holder på med bordkortene, men det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, idag er det en uke igjen... Nærmer seg med stormskritt :P

Ble ferdig med bordkortene igår, de ble kjempe stilige :sjarmor:

SKal til presten på mandag, bestemte oss for salmer og inngang-utgangsmarsj på torsdag. Har valgt Brudemarsj av R Wagner som inngangsmarsj og Brudemarsj fra Seljord som utgangsmarsj.

Da jeg snakket med presten forrige uke sa han plutselig at orgelet var til restaurering, gjett om jeg fikk hetta! Han viste ikke om det ble ferdig til 17 juli :-? Men fikk beskjed i går at nå var det klart :danse:

idag skal jeg til frisøren for striping og klipp. Og etterpå må jeg til byen for å kjøpe undertøy, morgengave og ark til sangheftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner vel å krible skikkelig i magen din nå ja. Jeg ønsker deg masse lykke til i helgen! :P Håper dere får en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Turi :P

Kribler litt ekstra nå ja... har litt ting å ordne igjen, men det er heldigvis bare såtteri... hadde familiesammenkost igår slik at de fra Bergen fikk møtt litt av familien min. Det var en suksess :)

Nå skal jeg straks til brudesalongen for å levere kjolen, den skal henge der til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...