Gjest arismin Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 tok angrepillen norlevo. gikk bra. men stod ingenting i pakningsvedlegget hvordan den virker? noen som kan forklare meg det?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Man vet ikke helt sikkert hva som virker når, men den skal hindre eggløsning om mulig, og gjør slimhinnen i livmoren mindre mottagelig for et eventuelt befruktet egg som kommer, slik at det ikke kan feste seg. Det befruktede egget går i så fall til grunne. Sikkerheten er ikke super, forhindrer mellom halvparten og 75% av graviditeter som ellers ville oppstått. Lurt å satse på noe annet, altså Har tatt den selv, hadde ingen bivirkninger, og fikk mensen når jeg skulle. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå