Gå til innhold

Kvise under øyelokket!


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

Etter en god stund med irritabelt øye som bare rant,og en følelse av at det var et rusk eller noe på øyet, samt litt hevelse,gikk jeg til legen, han sa det var en kvise under øyetlokket, og ga med dermed en øyesalve kalt fucithalmic, som jeg skulle bruke 2 ganger om dagen i en uke. Men nå har jeg brukt den i to uker og forsatt ikke noe bedre, og kvisa er fortsatt der!! Hva skal jeg gjøre? neon erfaringer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...