Synne-Marie Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #601 Del Skrevet 3. januar 2013 Snodig ticker problem JEg hadde også to forskjellige lengder på to ulike tickere da jeg gikk med lita Snedige saker! Men de er vel ikke helt nøyaktige alltid tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #602 Del Skrevet 3. januar 2013 I dag hadde jeg første arbeidsdag etter jul, og jeg er helt knust! Klarer ikke å se for meg at jeg skal klare å jobbe mer enn 50 % fremover, kanskje helst mindre. Er kvalm og sliten og ligger i sofaen. Jeg er så glad for at jeg spurte etter 50 % sykemelding når jeg var hos legen i går, istedet for å prøve en dag med 100 % først. Spotta gjorde jeg på slutten og. Nei jeg må nok bare slappe helt av tenker jeg, enn så kjedelig det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #603 Del Skrevet 3. januar 2013 Urk. Omgangssjuka. Herfra kan det bare gå oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. januar 2013 #604 Del Skrevet 5. januar 2013 Håper formen begynner å komme seg igjen! Enig at du må slappe av og ikke stresse og spotte! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. januar 2013 #605 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvordan er formen nå? Det er nå i alle fall brukbart når det bare kan gå oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. januar 2013 #606 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke brukbart når en er på bunnen, men når det går oppover, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #607 Del Skrevet 5. januar 2013 Formen er bedre heldigvis, men nå lurer jeg på om jeg går og kurer på fluensaen?! Ble plutselig så sår i halsen og så feberøm i leddene. Jaja, like greit å bli ferdig med alt på en gang Har fått innkallelse til første kontroll på sykehuset, og det er allerede på torsdag. Spent på å se hvordan utviklingen er. Sist var det litt forskjell på fostrene, men ikke mer enn 3 mm. Håper det er ca samme nå (Eller helst mindre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. januar 2013 #608 Del Skrevet 5. januar 2013 Spennende med kontroll! Spent på å se snapshots etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #609 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Nevnte jeg øyekatarr? Jeg tar visst i mot alt for tiden Er enda mega-super-duper-trøtt. Brukte nesten to timer på å komme meg på jobb (Selve transport-tiden fra hjemmet til jobb er ca 2.5 min, kanskje tre i dag med holka). Først tok det en halvtime bare å stå opp, så tok jeg en dusj i håp om å våkne, så måtte jeg hvile etter dusjen, så skulle jeg kle meg, og etterpå måtte jeg jammen hvile litt på sofaen. Føler meg skikkelig diva-gravid her. Hurra for fleksitid og sykemelding sier jeg bare. Hadde planleggingsmøte med sjefen i dag for å diskutere hvem som skal ta over arbeidsoppgavene mine. Det er jo litt av en utfordring, for ingen på min avdeling har samme kompetanse eller arbeidsoppgaver som meg. På grunn av innsparinger i bedriften er vi slett ikke sikret at det blir satt inn vikar for meg, men det må da vel gå seg til på et vis Endret 8. januar 2013 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 8. januar 2013 #610 Del Skrevet 8. januar 2013 Ikke måte på all sykdommen, snakk om at ting hoper seg opp! God bedring med det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #611 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Greit med alt som er gjort da Kontroll i morgen og tilsvarende laber stemning. Gleder meg til det er overstått og krysser fingrene. Endret 9. januar 2013 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. januar 2013 #612 Del Skrevet 9. januar 2013 Dobbelt opp av det meste? Både ungar, symptomer og sjukdom? Lykke til på kontrollen i morgon. Håper du berre får gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. januar 2013 #613 Del Skrevet 9. januar 2013 Lykke til i morra! Helt sikkert gode nyheter! Og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 9. januar 2013 #614 Del Skrevet 9. januar 2013 Lykke til på kontrollen, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #615 Del Skrevet 10. januar 2013 Dobbelt opp av det meste? Både ungar, symptomer og sjukdom? Lykke til på kontrollen i morgon. Håper du berre får gode nyheter. Hoho, ja her tar vi dobbelt av alt Lykke til i morra! Helt sikkert gode nyheter! Og god bedring! Takk! Lykke til på kontrollen, snuppa! Takk du ---------------------------------- Alt vel! To viltre krabater på hhv 38 og 45 mm bedrev søskenkjærlighet av den litt røffere typen Skal se om jeg får lagt ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. januar 2013 #616 Del Skrevet 10. januar 2013 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. januar 2013 #617 Del Skrevet 10. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #618 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Dette er helt sært, men jeg lurer på om jeg kjenner liv? Det må jo være alt for tidlig? Men jeg syns denne romsteringa virket så kjent Prøvde å kjenne etter med fingrene og det føles som litt urytmiske hjerteslag på en måte. Små dunk. Det kan jo være noe så enkelt som urolig mage da. Luft, rett og slett. Jeg spiser jo utrolig variert for tiden (og ikke minst MYE ) så ikke rart om magen er litt macarena. Jeg tror aldri disse små har vært så ønsket som i kveld Og i morgen har jeg og mannen fem års bryllupsdag. Måtte denne gode følelsen vare! Edit: Så utrolig mange skrivefeil da... Endret 10. januar 2013 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #619 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) For gøy tenkte jeg å gå igjennom dagsmenyen: Morgen nattmat: Et eple + vann Oppståermat: En vannkringe + vann Frokost: 3 knekkebrød med ost + 1 kopp kaffe 3 glass bris Tidlig lunsj: To vårruller fra varmdisken på mega Sen lunsj: En bagel med ost og skinke + en kopp kaffe Middag: To posjoner falukorv med potetmos og surkål + vann Ettermiddagsforfriskning: En saftis Kvelds: Tre og en halv brødskive med leverpostei, majones og ost + vann Etterkvelds: En saftis Tror dere jeg klarer 30 kg før termin eller Endret 10. januar 2013 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 11. januar 2013 #620 Del Skrevet 11. januar 2013 Gratulerer med 5års bryllupsdag! Så koselig at du har begynt å varme deg opp på tanken på at det skal komme to små karbater til fellesferien! Jeg håper også den gode følesen varer! Ehm, du greier vel glatt 30 kg hvis du fortsetter sånn. Jeg syntes jeg spiste mye, men du slår meg der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå