Gå til innhold

Tenker du på småting


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Når du er ute, tenker du da på småting, som f.eks å legge varene på båndet med strekkoden ut, ta køpinnen (eller hva det heter) å legge forran og bak dine varer når du handler.

Eller kanskje hvis du skal sette fra deg noe så setter du det kanskje litt lenger til siden så folk lettere kan komme for bi.

Eller kanskje ha søppeldunkene som står utenfor huset enda lettere tilgjengelig for søppelmannen og slike ting.

Tenker du noen ganger på de småe tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør jeg. Og jeg er så heldig at jeg møter mange andre som gjør små omtenksomme ting mot meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker på alle disse tingene pluss mye mer. Jeg har alltid klart pass/dokumenter på flyplassen, setter meg rett ned i flysetet i stedet for å bli stående i midtgangen, visakort/penger klar i alle butikker, står på høyre side i rulletrappen (slik at folk kan gå forbi til venstre), tar trappene slik at folk med barnevogn kan ta heisen, rydder etter meg i prøverom, slipper foran meg folk som bare skal handle en liten ting, reiser meg for folk på bussen osv osv.

Jeg blir faktisk litt irritert når jeg ser at folk setter søppeldunken feil vei. Syns det er litt respektløst ovenfor de som jobber med å tømme søppel. Sikkert tåpelig å irritere seg over, men sånn er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på en del av det, men alle kan nok bli flinkere. :) Også går det litt opp og ned hvor mye jeg er i humør til å ta hensyn, men de fleste dagene prøver jeg jo å være så omgjengelig som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker på alle disse tingene pluss mye mer. Jeg har alltid klart pass/dokumenter på flyplassen, setter meg rett ned i flysetet i stedet for å bli stående i midtgangen, visakort/penger klar i alle butikker, står på høyre side i rulletrappen (slik at folk kan gå forbi til venstre), tar trappene slik at folk med barnevogn kan ta heisen, rydder etter meg i prøverom, slipper foran meg folk som bare skal handle en liten ting, reiser meg for folk på bussen osv osv.

Samme her, det skulle bare mangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenker på alle disse tingene pluss mye mer. Jeg har alltid klart pass/dokumenter på flyplassen, setter meg rett ned i flysetet i stedet for å bli stående i midtgangen, visakort/penger klar i alle butikker, står på høyre side i rulletrappen (slik at folk kan gå forbi til venstre), tar trappene slik at folk med barnevogn kan ta heisen, rydder etter meg i prøverom, slipper foran meg folk som bare skal handle en liten ting, reiser meg for folk på bussen osv osv.

Jeg blir faktisk litt irritert når jeg ser at folk setter søppeldunken feil vei. Syns det er litt respektløst ovenfor de som jobber med å tømme søppel. Sikkert tåpelig å irritere seg over, men sånn er jeg.

Enig i dette. Med unntak av søppeldunken, det har jeg ikke tenkt på før! Hvordan mener du at den bør stå, med håndtaket ut mot veien? Er jo egentlig ganske logisk, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...