Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, jeg slutta nemlig på p-pillen for nøyaktig tre uker siden i dag, og har ikke fått blødning ennå. Hadde endel småblødninger til forskjellige tider mens jeg tok pillene, delvis derfor jeg sluttet. Flere som har opplevd dette? Eller som har tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Det er ganske vanlig at det tar litt tid å få en regelmessig syklus etter å ha sluttet på p-piller. Kroppen trenger ofte litt tid på å komme i gjenge igjen. Du har jo tross alt dytta i deg masse hormoner. Bare smør deg med tålmodiget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg slutta også på p-piller i en periode, og da var mensen 1 uke forsinket..så bare ta det med ro foreløpig du :D Tror det forresten skal stå noe i bruksansvisningen om dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg slutta også på p-piller i en periode' date=' og da var mensen 1 uke forsinket.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #5 Del Skrevet 16. august 2003 Har ikke fått den ennå heller. Kan jeg være gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. august 2003 #6 Del Skrevet 16. august 2003 Har du hatt sex, så kan du være gravid. Men det er minst like sannsynlig at den bare er "forvirra". Men ta en test da vel, så finner du ut om du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå