lillesol20 Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 (mitt ansikt når jeg leste signaturen din) Mrsmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Hei lillesol20 ...jeg påla meg litt selvjustis og sensurerte den litt... i stedet for "manns edlere deler" skulle det egentlig stått s t å p i k k.... ...det blir liksom litt gærnt hvis hvert eneste innlegg jeg skriver automatisk inneholder et tabuord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 15. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2003 Åh, jeg trodde du hadde lagt til deg dameroman-sjargong jeg. Jenter av i dag kaller en spade for en spade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Jenter av i dag kaller en spade for en spade. ...greit nok det, men KG er litt småsnerpete, skjønner du...de har liggende en forvrengning/kamuflering av de verste tabuene... ...du kan jo teste det selv, med å lage et lekeinnlegg med alle de stygge ordene du lærte på barneskolen, og så tester du den på "Forhåndvisning"... ....men i ovenstående innlegg lurte jeg sensuren litt med ordskiller'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå