Rampolina Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Sikler på en MS-kjole, men lurer på hvordan de er i str? Og når jeg søker på nettet finner jeg litt ymse svar om hva som er riktig i fht norske/amerikanske str. Noen som VET hva som er riktig? Altså er jeg ute etter hva som er norsk str 40
Cæmis Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Sikler på en MS-kjole, men lurer på hvordan de er i str? Og når jeg søker på nettet finner jeg litt ymse svar om hva som er riktig i fht norske/amerikanske str. Noen som VET hva som er riktig? Altså er jeg ute etter hva som er norsk str 40 Jeg er str 38 og har maggie str 8. Den sitter akkurat perfekt.
Sofia Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Og jeg er str 40 og har en Maggie kjole i str 12 som sitter perfekt på meg... jeg passet også str 10 men synes ryggen ble penest med en kjole i str 12. Normalt så er amerikansk str 12 en norsk str 40. Det er uansett enklere å sy inn en kjole enn å sy den ut...
Sunshine Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er en str 42, og str 14 var perfekt på meg
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Er ikke det enkleste og dra i en brudesalong og proeve en MS kjole da, saa er du sikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå