Gå til innhold

Gråter og gråter


Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Denne uka her har vært veldig rar på en måte.

Jeg har vært mye sliten, mye hodepine, sovet masse og jeg har gråtet noe sinnsykt mye.

Ofte av grunner jeg ikke vet selv en gang.

Så kan mensen være en faktor her som gjør at uka mi har vært så dritt?

Bare idag så vet jeg ikke hvor mye jeg har gråtet. :(

Godt mulig jeg trenger litt tid for meg selv nå, hvor jeg ikke har så mye folk rundt meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du feber? Jeg griner som en tulling når jeg har feber. Det er faktisk en av grunnene til at jeg sjekker for feber, - om jeg griner for ingenting.

Ellers ville jeg tippet mensen ja. Har en venninne som synker med min syklus, og vi ringer hverandre alltid og griner rundt mensen.

Alt er jævlig, og man skjønner ingenting. Helt til man ringer og den andre minner en på hvilken tid av måneden det er :fnise:

Skrevet
Denne uka her har vært veldig rar på en måte.

Jeg har vært mye sliten, mye hodepine, sovet masse og jeg har gråtet noe sinnsykt mye.

Ofte av grunner jeg ikke vet selv en gang.

Så kan mensen være en faktor her som gjør at uka mi har vært så dritt?

Bare idag så vet jeg ikke hvor mye jeg har gråtet. :(

Godt mulig jeg trenger litt tid for meg selv nå, hvor jeg ikke har så mye folk rundt meg.

Jeg blir også veldig sårbar når jeg har mensen. Uka før er alltid værst..

Du er ikke alene om det hvertfall :klemmer:

Gjest bente85
Skrevet
Har du feber? Jeg griner som en tulling når jeg har feber. Det er faktisk en av grunnene til at jeg sjekker for feber, - om jeg griner for ingenting.

Ellers ville jeg tippet mensen ja. Har en venninne som synker med min syklus, og vi ringer hverandre alltid og griner rundt mensen.

Alt er jævlig, og man skjønner ingenting. Helt til man ringer og den andre minner en på hvilken tid av måneden det er :fnise:

Nei, ikke det jeg vet om hvert fall.

Men jeg kunne jo sjekke, om jeg har. :)

Uff. Aldri opplevd sånn her før, og jeg kan vel heller ikke sette fingeren på hvorfor jeg gråter som jeg gjør.

Bare at jeg spurte kjæresten min istad om han ville kjøre meg hjem, fremsatte jo den hulkingen. :(

Hehe. :-)

Gjest bente85
Skrevet
Jeg blir også veldig sårbar når jeg har mensen. Uka før er alltid værst..

Du er ikke alene om det hvertfall :klemmer:

Godt å vite at andre også har det sånn, så slipper jeg å tro at det er noe rimelig galt med meg. :)

Men stakkars typen min, han tror vel at det er en grunn for at jeg er sånn.

Håper han forstår det og skjønner at jeg trenger litt alenetid.

Skrevet

Er nok helt sikkert mensen. Hormonene blir helt i ulage.

Gjest bente85
Skrevet
Er nok helt sikkert mensen. Hormonene blir helt i ulage.

Ja. :) Håper det ikke blir sånn hver måned fremover hvert fall, hehe. :)

Skrevet

Det kan være mensen og det kan være at du er gravid. Mange blir kjempeslitne og kjempetrøtte og sover masse de første tre månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...