Namaste Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hvor mye er 160 gram i dl? Trenger svar fort.....
Jenta21 Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hehe, det kommer jo helt på hva det er. Det kan være alt fra 5 liter til 0,5 dl.
Namaste Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Hehe, det kommer jo helt på hva det er. Det kan være alt fra 5 liter til 0,5 dl. det er 160 gram smør, jeg skal ha det i olje så da må det være dl....
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har målt opp olje i vektskål. Det fungerte også fint å erstatte X gram smør i X gram olje i det jeg bakte den gangen (kan det ha vært boller tro?) Så jeg tror det skal gå greit altså..
Namaste Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har målt opp olje i vektskål. Det fungerte også fint å erstatte X gram smør i X gram olje i det jeg bakte den gangen (kan det ha vært boller tro?) Så jeg tror det skal gå greit altså.. Takk for tipset. Jeg bakte sjokolade muffins og de ble kjempegode. Fant oppskrift på www.cacaoweb.net . Er å anbefale
Belima Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Denne siden her er grei! http://www.matogdrikke.no/MOL_VEKT.htm Her står det mye som også er til hjelp når en bruker utenlandske oppskrifter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå