Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Kan lukten fra underlivet på ei jente bli såpass sterk att man kan lukte det om hun har på seg lite klær, feks miniskjørt bikini osv? Eller må man som oftes nermere med nesen for og skjenne noe lokt? Hva syntes dere jenter om dene lokten?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg kan lukte meg selv i perioder, og kan og kjenne lukt fra andre. Stort sett reagerer jeg ikke noe på den, annet enn at det er "menneskelukt".
Rimmern Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Normalt ikke, nei. Hvis man er sløv med å vaske seg, eller har utflod med mye lukt, kan det hende.
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Til vanlig har jeg en svak, salt/syrlig kjønnslukt. Den merkes ikke når jeg er påkledd. Når jeg er seksuelt opphisset, er duften sterkere selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har opplevd at jeg kunne lukte at venninna mi hadde fått seg noe dagen før.. Småekkelt.
Gjest gjest ja Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har opplevd at jeg kunne lukte at venninna mi hadde fått seg noe dagen før.. Småekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå