Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #21 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg var litt "løs" i fylla før. Ikke så "løs" at jeg ble fingra av flere forskjellige på en kveld, men kunne ende opp med å kline med gutter jeg egentlig ikke likte på fest. Jeg var også sjenert til vanlig. Grunnen til at jeg gjorde sånne ting i fylla var at jeg aldri hadde opplevd kjærlighet fra noen. Foreldrene mine viste aldri kjærlighet, så når jeg var 16 så hadde jeg levd 16 år uten en klem fra foreldrene mine (som jeg kunne huske), og pga at jeg var sjenert fikk jeg heller aldri særlig positiv oppmerksomhet fra venner. Jeg hadde dermed et enormt behov for at noen skulle like meg, og valgte å tilfredsstille dette behovet på helt feil måte. Alt jeg egentlig ville var å ha noen som holdt rundt meg og sa at jeg var bra nok, isteden klinte jeg og hadde sex med noen gutter som jeg ikke egentlig ville ha noe med å gjøre.. Jeg forsto ikke dette der og da, men skjønner det nå. Alt bedret seg da jeg fikk kjæreste og barn, for nå har jeg noen rundt meg å gi og få kjærlighet med. Ofte så blir sjenerte jenter mer "løse" i fylla. Og dette er ofte pga at de får veldig lite oppmerksomhet ellers. Alle mennesker har et behov for å bli sett og hørt, og det blir du ikke hvis du er sjenert..
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #22 Skrevet 12. oktober 2009 uhm, ja hun er missbrukt...ja...åja. Dust Hun er rett og slett ei hore, og inget annet. En mann som hadde holdt på slik hadde blitt sett på som en rundbrenner....så ikke kom hit på kvinneguiden å stil spørsmål. DU kommer til å få 100 svar av 100 egoistiske kvinner som kommer til å forsøke å overbevise deg om at det enten er din feil at hun holder på sånn, eller at det er et rop om hjelp. Sannheten er - hun er kåt, våt og ønsker å gjøre som hun vil. Først er hun en hore og så er hun plutselig bare kåt? Du vet hva definisjonen på en hore er, right? Du virker helt blåst. Bitter og blåst.
waco Skrevet 13. oktober 2009 #23 Skrevet 13. oktober 2009 Først er hun en hore og så er hun plutselig bare kåt? Du vet hva definisjonen på en hore er, right? Du virker helt blåst. Bitter og blåst. Kan ikke ei hore være kåt?
Ethereal Skrevet 14. oktober 2009 #24 Skrevet 14. oktober 2009 15-åringer burde ikke drikke, det er alt jeg har å si...
Gjest Gjest Elverum Skrevet 27. april 2010 #25 Skrevet 27. april 2010 Gjest_Jente_* Skrevet 12 oktober 2009 - 17:26 Unnskyld meg, ikke ta alle under en kam a! Ja, det finnes mange jenter som er "løse" i fylla, men selv er jeg 19 og har ALDRI hatt sex med noen andre enn min daværende kjæreste i fylla Og ikke har jeg planer om det heller! Klarer å beherske meg ass. vell, jeg er da en gutt på 19 år som har vært sammen med ei jente i 2år og 2 mnd nå. hu er 17 år gammel, og når vi er på fest sammen blir hu alltid så tent pga alcoholen at vi har sex da vi kommer hjem igjen. (hu var jomfru da jeg ble sammen med henne)+(at jeg er den eneste hu har hatt sex med) men det har jo ingen betydning... det er jo bare KJEMPE positivt, er det ikke!? men se for deg dette her: hvis vi sier at det er en dag jeg skal til henne, men hu sier ifra at hu skal på fest osv... det er greit nok, men da hu er på denne festen og HAR type og lar andre gutte klå og rote med hu, da hu veit at hu har kjæreste men ikke stritter i mot det... hva ville du da ha kalt det!? dette har jeg vært borti 2-3 ganger nå og begynner å bli lei av å måtte gå og passe på hu som et lite barn når vi/hu er på fest for at dette da ikke skal skje. men det skjer kun da hu er på fest aleine! kan noen svare meg på hvorfor!?!?
Gjest Gjest Elverum Skrevet 27. april 2010 #26 Skrevet 27. april 2010 Jo forresten, glemte å nevne at hu stort sett aldri har lyst på sex, med mindre hu er full-.-´ hva kommer dette av!? hva er det med kvinnfolk og knulling i edru/rusa tilstand!?!?
Sessipn Skrevet 27. april 2010 #27 Skrevet 27. april 2010 (endret) Tårdstarter: Har hun sagt selv at hun har gjort dette eller er det noe du har hørt av andre? Har hun sagt det selv og hvis hun sliter med litt dårlig selvtillit og er sjenert til vanlig kan det hende hun syns det er vanskelig å si nei når noen prøver seg på henne pluss at hun føler at noen vil fingre henne er en bekreftelse på at hun er bra nok. Har du hørt dette fra andre og ikke fått det bekreftet av henne er det nok mest sannsynlig bare rykter Uansett syns jeg du bør snakke med henne om det, si at du blir såret når hun gjør sånn. Jo forresten, glemte å nevne at hu stort sett aldri har lyst på sex, med mindre hu er full-.-´ hva kommer dette av!? hva er det med kvinnfolk og knulling i edru/rusa tilstand!?!? Hvis hun egentlig ikke føler seg klar eller er redd for at hun ikke er bra nok så er det lettere å si nei når en er edru, for når en er full forsvinner stort sett sånne tanker og følelser. Endret 27. april 2010 av Sessipn
Gjest Gjest Elverum Skrevet 27. april 2010 #28 Skrevet 27. april 2010 jeg har hørt det fra hennes personlige munn! og når hu kommer å sier det til meg 6 mnd`r etter det har skjedd så syned jeg det er helt feil! og dessuten er det uansett feil å gjøre slik for det selv om man er full eller ikke! for fylla er ingen unnskyldning! det er du selv som har skylda for at du drikker å driver på sånn... men hvorfor skal alle jenter man kommer over drive på slik!?
Sequax Skrevet 27. april 2010 #29 Skrevet 27. april 2010 Kan ikke ei hore være kåt? Ei hore er det samme som en prostituert. Tror ikke denne 15-årige jenta tok seg betalt for noen ting. Hun virker løs på grunn av usikkerhet. Når man plutselig oppdager seg selv som et seksuelt vesen er det mye nysgjerrighet og nye ting som skal prøves. Helt normalt! Muligens litt i drøyeste laget å runke flere/ bli fingra på en og samme kveld, men... TS: dere er begge så unge og så "nye" i deres hormonelle ungdomskropp! Ikke ofre en kalori til på denne jenta; la henne ture fram som hun vil, og finn deg heller en mer seriøs jente å date om du ønsker det. Jeg hadde reagert mer om jenta hadde vært 18 + og holdt på som hun gjør. Hun er i prosess med å "finne seg sjøl", og dette kan ta opptil flere år, og når dere ser hverandre en gang i året... ( eller hva det var )
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #30 Skrevet 27. april 2010 Da jeg var 15 så pleide folk å spre rykter om at han og hun gjorde ditt og datt, så så mange ganger....bare for å være ekle. Jeg finner det lite sannsynelig at en 15-åring blir fingra 5-6 ganger på to dager av flere forskjellige gutter. Du kan jo spørre henne om hvorfor hun drikker, hvis hun alltid gjør ting hun egentlig ikke vil? Og prøve å hjelpe henne med å ikke drikke så mye? NEINEINEI! Alkohol er ingen unnskyldning! Hun lar de jo fingre hun, osv...hadde hun vært interessert i ts så hadde hun aldri tillatt dette. Med mindre det er voldtekt du snakker om ts, så er mitt synspunkt at du bør glemme hun der så fort som mulig. Med mindre du bare skal pule hun...Du bør ikke prøve å få til ett forhold med hun...
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #31 Skrevet 27. april 2010 Hjelpes meg, jenta er 15 år. Et barn. Må barn ha sex og være sexy?? Ikke rart samfunnet sliter her. La jenta være som hun er, ikke drikk alkohol når dere er 3 år under grensen. Det er ulovlig! Hun er heller ikke seksuelt moden, og den seksuelle lavalderen er fortsatt 16 år.
Fluffe Skrevet 27. april 2010 #32 Skrevet 27. april 2010 15-åringer burde ikke drikke, det er alt jeg har å si... støtter deg
Ethereal Skrevet 27. april 2010 #33 Skrevet 27. april 2010 (endret) 1. Ingen av dere er gamle nok til å drikke alkohol. 2. Hun er under den seksuelle lavalderen. 3. Mest sannsynlig tåler hun ikke alkohol veldig godt, nei. 4. Les litt om hva slags virkning alkohol har på kroppen og sinnet, så forstår du kanskje situasjonen litt bedre. 5. Hvis du har problemer med at hun roter med andre på fylla, vil jeg anbefalle deg å finne en annen jente. Det er ikke så vanskelig når man er 16 år. Og å kaste bort tid på en person som egentlig ikke er så interessert, er bare tett. *Herremin hatt. Har jo allerede posta her før jeg. Jajaja! Endret 27. april 2010 av Ethereal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå