Gjest maisa Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Er det noen her som har tattovering på innsiden av handleddet? var det vondt å ta den? Finnes det ikke noe form for lett bedøvelse når en skal ta tattovering?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Det finnes vel verre plasser å ta tattovering (steder der det går rett på bein, som krageben, o.l.), men smerte er relativt, så det kan gjøre grusomt vondt for deg, mens andre knapt kjenner det. Tror det finnes en slags bedøvende salve man kan smøre på. Spør på apoteket/tatovereren.
lovenemo Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Vondt og vondt.. Det svei litt, men det går jo over. Vil man virkelig ha tatoveringen der, så holder man ut smerten - som er kortvarig. Det er verre etterpå når tatoveringen skal gro og klør som et evig helvete
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg kan sammenligne for deg. Jeg har en tattovering på innsiden av håndleddet, det var ikke vondt i det hele tatt, jeg vil sammenligne det med at noen stryker litt hardt over huden. Jeg har også tattoveringer på kragebeinet, pluss rett over ryggraden (ved nakken). Der kjentes det ut som om nåla bokstavelig talt skrapet innpå beinet. Men dette gjelder jo meg da, som andre her har sagt; smerten er individuell. Du må også tenke på at forskjellige tattovører kan ha forskjellige teknikker når de tattoverer. Det kan ha noe å si.
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Er det noen her som har tattovering på innsiden av handleddet? var det vondt å ta den? Finnes det ikke noe form for lett bedøvelse når en skal ta tattovering? Hvor vondt en tatovering kommer til å gjøre kommer helt an på sammenligningsgrunnlaget. Bedøvelse for så små tatoveringer som innsiden av håndleddet er ikke nødvendig da kroppen din pøser på med endorfiner i alle retninger for å dempe smertefølelsen. Det blir mer irriterende med summelyden fra maskinen enn det blir smertefullt, tenker jeg vi kan si. Skal du ha større tatoveringer (3-4 timer sitting sammenhengende) vil mange tatovører smøre deg inn med emla-krem på de mest følsomme områdene du skal tatovere og ta dem helt til slutt.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har tatovering på håndleddet, og syntes ikke det gjorde vondt i det hele tatt. Men det er selvfølgelig individuelt. Det er i allefall ikke det verste stedet du kan ta. Tatovøren min mener ribbena er det verste stedet å tatovere.
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har fått høre at intrikate ting på føttene er verre.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Kan godt tenke meg at det er ubehagelig også ja Og det finner jeg ut om forhåpentligvis ikke så lenge.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg regner med at det er en liten tattovering du skal ha på håndleddet, type stejrenetegn o.l Så klart det er vondt, men det går så fort at det klarer du lett. Jeg har tattovert uppunder armhulen, rundt brystvorten og albuen - behagelig var det ikke, men det gikk da greit.
Cayenne Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg synes ikke den på innsiden av håndleddet gjorde vondt i det hele tatt, ikke ubehagelig en gang. Og den var gjort på ca ti min (ca 2cmx1cm). Har en på leggen og nedover ankelen, den var verre, men ikke egentlig veldig vond. Det er verst der det er bein rett under, på ankelen, nakkevirvelen, hoftebeinet, ryggraden osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå