Gå til innhold

Utslett eller?

Fremhevede innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

har hatt noen merkelige utslett på magen i 3 dager nå. Det er bare 6 av dem, og de er røde og små og KLØR, en av dem har jeg klødd og da ble huden hoven på utslettet. Har aldri hatt vannkopper som liten, men søkte på bilder og det så ikke så ille ut som det jeg fant.

Vet ikke om jeg bør oppsøke lege? Det KAN jo bare være stressutslett, husker jeg fikk det i fjeset en gang, så ut som ei kjøttkake!

Har gått ei uke og vært stressa over muligens graviditet (det var jaggu samme greia da jeg var 18!) så jeg vet ikke om det kan komme av det?

Noen som har opplevd noe lignende? Det klør og irriterer så mye jeg river av meg magen snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kan nok ikke gi deg noen særlig med råd, men jeg ville bare si at jeg tror jeg kan ha hatt noe av det samme kanskje. Jeg fikk også noe merkelig utslett ( eller hva det er ) nede på ryggen litt på siden. Så ut som 4 bitt eller noe først, men så ikke noe stikk. Det klødde, og når jeg klødde ble i likhet med ditt hovent og mer rødt. Jeg har vært ganske stressa selv i det siste. Mye tanker osv. Men jeg aner ikke om det er det. Det har roet seg litt nå på meg. Er der forsatt, men klør ikke noe særlig, så ser ut som det er på vei bort. Så kanskje om det gir det et par dager til? I allefall til over helgen. Du kan jo evt smøre på sånn klødempende krem om du har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...