Gå til innhold

antidepressiva

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har erfarinf med antidepressiva... kan man legge på seg veldig av disse, og hvilket merke i tilfellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har erfarinf med antidepressiva... kan man legge på seg veldig av disse, og hvilket merke i tilfellet?

Jeg har ikke veldig erfaring, så kan ikke uttale meg så veldig. Jeg begynte på remeron først for litt over 3 mnd siden. Jeg merket ikke noe spesielle bivirkninger av dem, men jeg måtte slutte pga forhøyede leverprøver. Så nå går jeg på Cipralex, som er ganske vanlig og mild. Har ikke merket noe annet enn at jeg har hatt litt tilbakefall. Men jeg vet ikke om det er dem som har gjort det. Jeg har ikke merket noe til vektøkning pga pillene. ( som vel hva det du lurte på :) )Men alle bivirkninger er jo forskjellig fra person til person!

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

har opplevd vektøkning av cipramil, men det er nok veldig individuelt,og kan jo også skyldes at man rett og slett har det bedre og spiser mer.

Skrevet

jeg bruker lamictal og Paroxetin. Ikke noe vektøkning her :-) Fikk "alle" bivirkninger i starten, men de fleste var borte etter 2-3 mndr. bare noen som henger igjen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har brukt cipralex i ca. 3-4 uker nå, og er veldig fornøyd! Ingen bivirkninger og god effekt.

Lykke til!

Skrevet
Har brukt cipralex i ca. 3-4 uker nå, og er veldig fornøyd! Ingen bivirkninger og god effekt.

Lykke til!

Jeg har også brukt Cipralex over flere år. Har ikke merket noe til vektøkning, og jeg synes at de har vært det beste for meg!

Lykke til :jepp:

Skrevet

Har brukt cipralex i ca 9 måneder og er veldig fornøyd! Så og si null bivirkninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...