Gå til innhold

Cellsonix figur shaping


Gjest Gjest_undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*

Er det noen som har prøvd cellsonix figurshaping, og hvilken effekt har dere evt hatt??

Har selv vært på en halvtimes prøvetime for å forsøke å få vekk litt av de berømte "kjærlighetshåndtakene". Ble målt der før og etter og hadde gått inn 3 cm i følge dem, men målte selv på morgenen før samt etter behandlingen, og merka ingen forskjell. mUlig jeg målte på feilplass, ikke vet jeg.

Så derfor lurer jeg på om noen har prøvd dette og om hvor god effekt det har hatt.

Hilsen undrende k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest mcflury

Er det noen som har prøvd cellsonix figurshaping, og hvilken effekt har dere evt hatt??

Har selv vært på en halvtimes prøvetime for å forsøke å få vekk litt av de berømte "kjærlighetshåndtakene". Ble målt der før og etter og hadde gått inn 3 cm i følge dem, men målte selv på morgenen før samt etter behandlingen, og merka ingen forskjell. mUlig jeg målte på feilplass, ikke vet jeg.

Så derfor lurer jeg på om noen har prøvd dette og om hvor god effekt det har hatt.

Hilsen undrende k

Hei, jeg har prøvd cellsonix og kan anbefale det på det varmeste! Jeg har tatt på magen og gått inn 6 cm på 3 behandlinger. Jeg hadde egentlig ikke troen på dettekte at det var jo verdt ett fporsøk og at det var en bekjent som hadde kjøpt apparatet. Hva gjør man ikke like før en sommersesong, hi hi..

Jeg gikk ingenting inn etter 1 behandling, men det var stor forandring mellom 2 og 3 dje! Jeg syns det er vanskelig å måle selv og får også forskjellig resultat hver gang. Men mellom 2 og 3 behandling så merket jeg stor forskjell, det var så deilig, magen vr virkelig mye mindre, jeg kom plutseig inn i kjoler jeg ikke har passet på lenge.

Ikke bare mistet jeg fettet, men jeg føler har fått en strammere mage og føler nesten jeg har litt mindre oppblåst mage også. Nei dette må dere prøve - det har reddet min sommersesong. Har 1 behandling igjen og vurderer noe flere.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...