Gjest adnil Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Noen som vet hvordan man bevarer høstblader? har funnet noen kjempefine kvister med blader å har lyst til å ha de utover vinteren. finnes det noen spary man kan kjøpe for at de ikke dør.? setter pris på raskt svar?
Belima Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Sorry, det er desverre ikke mulig å bevare de. Ikke noe på markedet som har den evnen. Synd, for det er jo så mye vakkert nå.
Gjest adnil Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Sorry, det er desverre ikke mulig å bevare de. Ikke noe på markedet som har den evnen. Synd, for det er jo så mye vakkert nå. ja det er veldig synd....takk for raskt svar
Virreliten Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Kjenner folk som har hatt kvist og kvast som dekorasjoner i lange tider. Hun sprayet med Elnett hårspray, og det er mange som bruker det på tørkede blomster også.
Gjest *smak* Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg samlet en hel del med høstblader et år og, la de i press mellom to bøker. Da de hadde ligget i press noen måneder, laget jeg bilde av de vakre høstfargede bladene og det ble nydelig kan du tro!! Har det hengende i stua og er kjempefornøyd. Endret 10. oktober 2009 av *smak*
Passelat Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg og datteren min plukket masse høstblader her for to uker siden som først lå til tørk og deretter ble puttet i en pose. Vet ikke hvordan det er å lime disse på ark nå, men skal værtfall gjøre et forsøk Nesten så jeg tror det er enklere å gjøre det når de er "ferske" ; litt våte enda.. Skal lage håndavtrykk på et ark vi og pynte med høstblader osv rundt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå