Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Nå har det tatt seg litt opp igjen. Regner likevel med at vi blir hjemme over natta, og reiser på sykehuset igjen i morgen kl 9. Da blir jeg høyst sannsynlig lagt inn, så da er det D.O.A. som gjelder. Håper han kommer i morgen, selv om jeg tror han kanskje drøyer til fredag. Lurer på om jeg får sove i natt... :sjenert:

Hva i alle dager er det du mener med D.O.A.....?

i alle sykehus/akutt-serier bruker de det på døde personer som kommer inn... Altså "Dead On Arrival"....

Så nå ble jeg veldig satt ut her kan du si.... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i alle dager er det du mener med D.O.A.....?

i alle sykehus/akutt-serier bruker de det på døde personer som kommer inn... Altså "Dead On Arrival"....

Så nå ble jeg veldig satt ut her kan du si.... :lete:

D.O.A er en bruker her inne og sladrisen til Blåmor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sove et par timer. Våknet halv to av en skikkelig ri, og har vært våken siden. De har kommet med 3-7 minutters mellomrom, nokså stabilt på 4-5 minutter. Ringte føden i tretiden for å høre hva vi skulle gjøre, og da sa de at jeg kunne prøve å dra ballongen forsiktig ut. Det gjorde jeg, og da kom den, sammen med slimproppen. Nå har jeg ripause, og det er nok ikke så lenge til vi setter kursen mot sykehuset. Kanskje blir det baby 10.februar? Håper det :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste timen har det vært mellom 5 og 8 minutter mellom, men nå begynner det å gjøre forferdelig vondt. Hvorfor kan det ikke være mer regelmessig? :sukk: Dette blir en laaang dag når jeg ikke har sovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte føden igjen nå, og de kommer ikke til å sjekke etter åpning før doktorene kommer i åtte/halv ni-tiden, men vi måtte bare komme hvis vi ville det. Men da kan jeg like gjerne gå rundt her og pese, så vi drøyer hvert fall til kl 8 før vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...