Gå til innhold

Lykkeland

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trodde at når man hadde regelmessige sammentrekninger, så var det i gang, så jeg synes det er så rart at jeg har det uten åpning :klo: Men vi får jo bare håpe at ballongen eser ut livmormunnen og lager en kjempeåpning, slik at vi kan få i gang dette her.

:duskedame: Heier på kjempeåpning!! :duskedame:

Endret av honning
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant?! Så kan man konsentrere seg om andre ting (som å ikke holde pusten...) enn å ta tiden :fnise:

Skrevet

Jeg har rietellerapp på telefonen :nigo:

Skrevet

Men har jo ikke behov for den appen lenger :sukk:

Jeg :hjerte: varmeflaske på vond korsrygg!

Skrevet

Nå skjer det ingenting. Litt vondt i magen og ryggen, men kan ikke sammenlignes med det som var før i dag. Det er dobesøkene som er mest ubehagelige, så prøver å begrense det til et minimum (i den grad det er mulig når hodet hans stenger mot blæra mi). Vi har Millenium-maraton på DVD for å få kvelden til å gå, men jeg måtte inn for å se hvordan ståa var med GUNS.

Skrevet

Dette kan ta sin tid, skjønner jeg! :popcorn:

Skrevet

Det blir ingen M 9.februar i alle fall!

Skrevet

Det blir ingen M 9.februar i alle fall!

Men så er jo 10. februar en knakandes fin fødselsdato så jeg skjønner at han drøyer litt! :jepp:

Kos deg så godt du kan!

:duskedame:

Skrevet

10.februar er datoen Blåmann har tippet på hele tiden, så han er ganske fornøyd. Nå er det korte og mindre vonde enn før i dag sammentrekninger som kommer med ca 5-10 minutters mellomrom. Ballongen sitter godt plantet i dåsa fortsatt.

Ser på 4 stjerners middag, Vidar Johnsen har jo de villeste Big One-øynene! Han må se forferdelig dårlig :eeeh:

Skrevet

Håper vondtene tar seg opp igjen snart :duskedame:

Skrevet

Nå har det tatt seg litt opp igjen. Regner likevel med at vi blir hjemme over natta, og reiser på sykehuset igjen i morgen kl 9. Da blir jeg høyst sannsynlig lagt inn, så da er det D.O.A. som gjelder. Håper han kommer i morgen, selv om jeg tror han kanskje drøyer til fredag. Lurer på om jeg får sove i natt... :sjenert:

Skrevet

Lykke til! Håper uansett at du får en "rolig" fødsel, sånn at den ikke kommer brått på i løpet av natten! :)

Skrevet

Gud, så spennende! Lykke, lykke til, Blåmor!! Tenker på deg og GUNS! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...