Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #901 Del Skrevet 9. februar 2011 Da er vi hjemme etter noen timer på sykehuset. Lå først med CTG-registrering i 20 min, så satt en gynekolog inn et ballongkateter med 40 ml vann, og da kjente jeg at det begynte å stramme seg. Fremdeles ingen åpning. Lå igjen i en time mec CTG, og da kjente jeg tydelige tak som kom i bølger, så det er definitivt rieaktivitet på gang og ballongen gjør jobben sin. Det er ganske vondt allerede, men det blir nok mye verre etter hvert. De kommer ca hvert 5. minutt og er ganske korte, ca 20 sek. Vi kunne bli på sykehuset hvis vi ville, men jeg slapper bedre av hjemme, tror ventetiden hadde blitt veldig lang hvis vi bare skulle ha vandret korridorlangs der oppe. Vi har jo ikke lenger enn 5 min reisevei til sykehuset. Hvis ingenting skjer, så skal vi tilbake i morgen kl 9. Ballongkateteret kan dette ut av seg selv før den tid, og da er visst livmorhalsen så moden at de da håper at riene begynner av seg selv. Ellers måtte vi bare ringe eller komme tilbake hvis vi ville det. Hvis ingenting skjer, så blir det modningpiller i morgen. Vi får se. Det blir i alle fall en lang dag hvis det skal fortsette slik, og dagen akter jeg å tilbringe på sofaen, det er det eneste jeg orker. Men - VI ER I GANG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #902 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #903 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2011 #904 Del Skrevet 9. februar 2011 Heia Blåmor og GUNS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #905 Del Skrevet 9. februar 2011 YES, BLÅMOR!!!!!!!!!!! Fantastisk!! Både du og GUNS har snart babytasser i armene!! (når kommer min...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 9. februar 2011 #906 Del Skrevet 9. februar 2011 Så bra Blåmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #907 Del Skrevet 9. februar 2011 Så bra Blåmor! *no vart æ SKRÆMT!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 9. februar 2011 #908 Del Skrevet 9. februar 2011 *no vart æ SKRÆMT!!* Hehe, Skal prøve og la være å skremme fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #909 Del Skrevet 9. februar 2011 Hehe, Skal prøve og la være å skremme fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. februar 2011 #910 Del Skrevet 9. februar 2011 Endelig er du igang!! Masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2011 #911 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #912 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Note to self: Sammentrekninger med 5-10 minutters mellomrom (holder ikke oversikt over tiden), med konstant murring i korsryggen. Edit: legger til litt info Kjennes ut som om jeg må tisse stort sett hele tiden. Ubehagelig i de fleste stillinger. Hoven i hender og ansiktet. Endret 9. februar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #913 Del Skrevet 9. februar 2011 Note to self: Sammentrekninger med 5-10 minutters mellomrom (holder ikke oversikt over tiden), med konstant murring i korsryggen. Det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #914 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette går så fiiiiiint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. februar 2011 #915 Del Skrevet 9. februar 2011 Spennende! *bite negler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #916 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg trodde at når man hadde regelmessige sammentrekninger, så var det i gang, så jeg synes det er så rart at jeg har det uten åpning Men vi får jo bare håpe at ballongen eser ut livmormunnen og lager en kjempeåpning, slik at vi kan få i gang dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #917 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg trodde at når man hadde regelmessige sammentrekninger, så var det i gang, så jeg synes det er så rart at jeg har det uten åpning Men vi får jo bare håpe at ballongen eser ut livmormunnen og lager en kjempeåpning, slik at vi kan få i gang dette her. Forstår meg ikke på fødsel, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #918 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, det har jeg sluttet å forstå meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #919 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke våg å dabbe av, sammentrekninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #920 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke våg å dabbe av, sammentrekninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå