Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjennes ut som om jeg må drøye til i morgen, men det er egentlig helt greit. Nå mangler jeg bare å putte de siste tingene i bagen, så er det helt klart. Har fått skrevet ferdig de siste takkekortene fra bryllupet i dag, og Blåmann har ryddet og vasket soverommet, så nå er virkelig alt klart. Måå få skrevet litt på oppgaven i dag, slik at jeg ikke må sette meg med den første dagen vi er hjemme fra sykehuset.

Nyydelig østlandsvær i dag også, vi er virkelig heldige om dagen! Nå reiser vi snart til noen venner for å hente bilsete, og innom niese som er syk, stakkar. Ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har gått veldig fort, og nå kan jeg virkelig si at jeg ser frem til morgendagen med skrekkblandet fryd. Det kan jo godt være at vi blir sendt hjem igjen halv ti i morgen og at jeg bare skal gå med ballongkateter til det detter ut av seg selv, men da er jeg i alle fall i gang med noe! Nå må jeg pakke ferdig bagen så den er klar.

Heia GUNS som tror at noe skjer snart :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har gått veldig fort, og nå kan jeg virkelig si at jeg ser frem til morgendagen med skrekkblandet fryd. Det kan jo godt være at vi blir sendt hjem igjen halv ti i morgen og at jeg bare skal gå med ballongkateter til det detter ut av seg selv, men da er jeg i alle fall i gang med noe! Nå må jeg pakke ferdig bagen så den er klar.

Kjempespennende! Ufattelig kort tid igjen til du har :babysmokk: i armene nå! :jepp:

Tipper det går så det suser når du får litt drahjelp i morgen jeg. :Nikke:

Og ja, heia GUNS! :duskedame::popcorn:

Så spennende med begge dere to nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende både her og hos Guns ja!!! Moro om dere blir mammaer samme dag!!

Masse masse lykke til i morgen!! Dette går bra!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner tankene dine veldig godt :Nikke: Tenk at i morgen så skjer det uansett noe for å sette deg i gang! Det er sååå spennende :nigo: Her skjer det lite ennå, men jeg håper. Det hadde vært superkoselig med "tvillingfødsel" :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å sove litt, men er spent på om jeg kommer til å sove særlig godt i natt. Masse kynnere i dag, så det er jo lov å håpe på at det kanskje er i gang i løpet av natta? Tviler på det, men nå kan jeg håpe, siden jeg skal i gang i morgen likevel.

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...