Neala Skrevet 6. februar 2011 #861 Del Skrevet 6. februar 2011 Er du og trykker, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 6. februar 2011 #862 Del Skrevet 6. februar 2011 Snikleser melder seg! Fant ut at det var på tide å legge igjen et spor så jeg får deg på mine innlegg, så slipper jeg å lete deg opp hele tiden... Har fulgt deg lenge, er så glad for at det endelig klaffet for dere! Lykke til, satser på at det skjer noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #863 Del Skrevet 6. februar 2011 Ha en fin dag Blåmor! Tusen takk, det har jeg hatt! Kos deg i solen i dag Det var helt nydelig i sola! Sol Heldig dere er da, her er det bare uvær. Send litt sol oppover da Lillepjokk kom å hils på mamman og pappan din nå! coming your way! Ja til at lillegutt kan komme NÅ! Er du og trykker, eller? Dessverre Snikleser melder seg! Fant ut at det var på tide å legge igjen et spor så jeg får deg på mine innlegg, så slipper jeg å lete deg opp hele tiden... Har fulgt deg lenge, er så glad for at det endelig klaffet for dere! Lykke til, satser på at det skjer noe snart. Så koselig, hjertelig velkommen skal du være! Vi er utrolig takknemlige for at det klaffet for oss på egenhånd, for det var jo absolutt ikke forventet. Håper også at det skjer noe snart! --------------------------------------------------------- I dag har vi gått en liten tur i deilig vintersol, spist vafler og drukket Solo mens vi satt ute og kjente varmen i ansiktet, lekt og kost med verdens fineste nevø - før vi avsluttet dagen hos mamma og pappa med middag. Nå har jeg endelig fått se mitt elskede Fangene på fortet som jeg har gledet meg til i lange tider, men jeg ble litt skuffet, for de har endret litt på konseptet. Har kjent at det skjer noe i magen i dag, litt rar følelse, men det er ingenting som minner om regelmessige rier overhodet, så tror ikke det er noe som skjer. Hendene mine har også blitt hovne, uten at det nødvendigvis er noe tegn på fødsel. Er spent på kontrollen i morgen, for jeg har virkelig ikke lyst til å gå så veldig mye mer over. Det er jo en grunn til at man blir satt i gang etter en stund, så det kan jo ikke være veldig bra å gå for lenge. Jeg vet at mine seks dager i morgen ikke er veldig lenge, men jeg blir jo skremt av overtidshistoriene som har endt dårlig. Mamma ble dessuten satt i gang etter 14 dager som var vanlig da, men det skjedde ingenting, og hun ble satt på drypp tre ganger før noe skjedde i det hele tatt. Endte med å føde 19 dager over termin. Håååper jeg kan bli satt i gang i morgen, men regner jo ikke med det. Vi får se hva som skjer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. februar 2011 #864 Del Skrevet 6. februar 2011 Lykke til på kontroll i morgen! Skal se han skvetter på 1-2-3 ut om de skal sjekke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. februar 2011 #865 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi får satse på det blir siste møte med jordmor i morgen før du føder! Jeg skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #866 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er på føden, så jeg skal jammen meg pakke ferdig bagen og ha den i bilen, bare sånn i tilfelle, selv om jeg helt sikkert skal tilbake senere i uka i stedet. Nå skal jeg se på Grey's Anatomy før det blir Natta, søtiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. februar 2011 #867 Del Skrevet 6. februar 2011 Lykke til på kontroll! Det blir spennende å høre etterpå, selv om jeg krysser fingrene for at det er sladris som kommer med nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. februar 2011 #868 Del Skrevet 6. februar 2011 Lykke til på kontroll i morgen Håper du blir satt igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. februar 2011 #869 Del Skrevet 7. februar 2011 Har de satt deg i gang, eller?! :popcorn: :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. februar 2011 #870 Del Skrevet 7. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #871 Del Skrevet 7. februar 2011 Neida, jeg er fremdeles her. Troppet opp på legekontoret 08.15 i dag morges og fikk komme inn ganske fort. Legen min ringte på føden etter en liten sjekk, og heldigvis fikk jeg komme opp med en gang. Godt at det var lite fødende en mandagsmorgen! På sykehuset var det testing i alle retninger. De tok sparketest, registrering av livmorens sammentrekninger, sjekket urinprøve, blodtrykk, UL og undersøkelse av livmorhalsen. Den var kort og myk og nokså moden med 1/2 cm åpning. Etter at jm hadde gjort sine tester, ventet vi litt inne i dagligstua på at legen skulle komme for å ta UL og sjekke modning. Da hadde jm sagt at hvis ingenting hadde skjedd innen dag 10-11, så skulle vi komme tilbake og bli satt i gang. Alle testene var helt fine og jeg følte meg dum, for det er jo ikke lov til å være lei seg når alt er så bra! Men jeg begynte jo selvfølgelig å gråte, og akkurat da kom jm og legen inn igjen og skjønte ikke helt hvorfor jeg gråt. Det skjønner jeg ikke helt selv heller, men det tyter jo hormoner ut av øra på meg, og jeg er lei og kjei og klar for at han skal komme, så det var nok bare en skuffende bekreftelse på at det fremdeles er dager igjen. Etter at legen var ferdig med sin undersøkelse, sa hun (igjen) at det var det beste at fødselen begynte av seg selv, så så lenge alle prøvene var så fine, så anbefalte de absolutt å vente. Hun lurte heldigvis på hva jeg ville selv, og jeg sa at jeg gjerne ville settes i gang, men hørte jo selvfølgelig på hva de sa der. Så da kom vi frem til at vi kommer tilbake onsdag kl 09 for igangsetting, hvis ingenting har skjedd innen da. Det synes jeg ble et fint kompromiss, og jeg skal klare å gå til onsdag. Hun mente at første fase i igangsettingen (ballongkateter) kanskje ville være nok, men det var jo vanskelig å si før man har prøvd. Dette ble litt rotete og kom kanskje ikke ut helt slik jeg følte at det var, men det blir i alle fall igangsetting på onsdag hvis ingenting skjer før da, og det tror jeg heller ikke at det kommer til å gjøre. Har ikke hatt noe slim eller noe særlig utflod. (details...). Jeg er tilfreds med beslutningen, og skal slappe godt av disse siste dagene. Blåmann er hjemme med meg, og det var utrolig godt å ha han med på sykehuset. Puh, dette ble langt. Nå skal jeg sove litt, tror jeg, så er jeg plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 7. februar 2011 #872 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå er det i hvert fall ikke mange dagene igjen! Kjempefint at alt står bra til, men helt forståelig at du er lei! Kos deg sammen med Blåmann, og om bare et par dager så har du gutten i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. februar 2011 #873 Del Skrevet 7. februar 2011 Huff, jeg skjønner frustrasjonen din, og jeg synes ikke du skal være flau over at du begynte å gråte. Men tenk Blåmor, nå ser du en absolutt ende på det! Og prikken over i-en er jo at lillemann har det veldig bra inne i magen din! Det er uansett under to døgn (!) til det begynner, og det kan like gjerne skje i kveld. Nyt kvelden i dag og dagen i morgen sammen med Blåmann, og gled deg til du endelig skal få møte gutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. februar 2011 #874 Del Skrevet 7. februar 2011 Stakkars deg, Blåmor...skjønner at du blir frustert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. februar 2011 #875 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei Blåmor! Det er veldig forståelig at du er lei og frustrert nå, men det var jo bra å inngå et kompromiss nå hvertfall, og tenk at nå vet du sikkert at du ikke må vente mer enn til onsdag før noe skjer. Bare få dager igjen til du får holde din nydelige lille gutt nå Og du trenger absolutt ikke å føle deg teit om du begynner å gråte litt. Det er mye hormoner inne i bildet, og det er de som jobber på føden veldig klar over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. februar 2011 #876 Del Skrevet 7. februar 2011 Huff, ikke tenk på gråtinga kjære du! Det er lov i slik en stund, og tenk kun TO dager igjen så skjer det noe!! Kos deg masse med blåmannen til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 7. februar 2011 #877 Del Skrevet 7. februar 2011 Huff! Skjønner at det ikke er greit og bare gå og vente... Men tenk at det er maks et par dager igjen før du får møte han, og kanskje bestemmer han seg for å komme enda litt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #878 Del Skrevet 7. februar 2011 Tusen takk for fine og gode ord! Jeg er veldig rolig nå og nyter avslapning og kos med Blåmann, familie og venner. Er veldig spent før onsdagen, men det blir ikke noe problem å vente nå som det er så kort igjen og jeg vet hva som skal skje Veldig godt å ha kommet hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2011 #879 Del Skrevet 7. februar 2011 Tenk om to dager er du nok i gang på denne tiden Deilig å ha en dato å forholde seg til da, så kan du bare kose deg mens du venter på onsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. februar 2011 #880 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen I dag er det tirsdag og bare en dag til du blir satt i gang! Men jeg håper du heller er og føder nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå