Neala Skrevet 3. februar 2011 #821 Del Skrevet 3. februar 2011 I hear ya..! Jeg blir her nok en god del, tenker jeg. Men det er jo faktisk ikke sikkert noen av oss er, egentlig! Overtidskontrollen min er på tirsdag, men jeg håper jeg ikke trenger å dra dit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 3. februar 2011 Håper vi tilbringer helgen på sykehuset! Ellers får vi lage en lang liste over koselige ting man kan gjøre de siste dagene som får tiden til å gå. Vi skal antageligvis ut å spise i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #823 Del Skrevet 3. februar 2011 Så koselig med middag ute! Jeg skal på kafé med en venninne på lørdag da, det er jo en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2011 #824 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg spiste faktisk både risgrøt med kanel og kringle med kanel dagen før jeg fødte... Ellers fulgte jeg ingen sånne kjerringråd. Jeg hadde ingen "symptomer" på fødsel før riene plutselig var der, så kanskje skjer det noe i natt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #825 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg spiste faktisk både risgrøt med kanel og kringle med kanel dagen før jeg fødte... Ellers fulgte jeg ingen sånne kjerringråd. Jeg hadde ingen "symptomer" på fødsel før riene plutselig var der, så kanskje skjer det noe i natt...? Det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg spiste faktisk både risgrøt med kanel og kringle med kanel dagen før jeg fødte... Ellers fulgte jeg ingen sånne kjerringråd. Jeg hadde ingen "symptomer" på fødsel før riene plutselig var der, så kanskje skjer det noe i natt...? Jeg håperhåperhåper du har rett, cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #827 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå er det den 4. februar, Blåmor, er du klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. februar 2011 #828 Del Skrevet 4. februar 2011 Så på begge deres tickere da.. "I'm finally ready to go" :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #829 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) 40+5 Jeg er så klar som jeg aldri har vært før! 1-2-3-FØD! I dag kjennes det ut som om han står med hodet mellom låra mine, tror aldri han har vært såå langt nede. Murringer som vanlig i går, i natt og nå, men ikke noe jeg ikke har kjent før. Avskriver herved at sex har noen som helst virkning for å modnes/sette i gang fødsel, for nå har vi prøvd tre ganger i det siste, og det skjer ingenting. I dag blir det kanskje sjokoladekakebaking, er invitert til en venninne i permisjon, mamma lurte på om vi skulle dra på spa - og vi skal antageligvis ut å spise i kveld. Vi får se hvordan dagen blir, men før jeg gjør noe som helst, skal jeg se på Grey's Anatomy. Ha en vakker dag så lenge, jeg er plutselig tilbake og gleder meg til å høre om fødslene til GUNS og Sequax. til alle som er innom! Endret 4. februar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #830 Del Skrevet 4. februar 2011 1-2-3-JEG ER KLAR! Det høres ut som du kommer til å få en fin dag Kos deg masse, og bare tenk at kanskje neste gang du blir invitert noe sted, så har du en liten Blågutt å ta hensyn til Har du forresten blitt sjekket om du har modnet eller har åpning? Jeg tror sex funker hvis man er veldig moden, men ikke hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 #831 Del Skrevet 4. februar 2011 Come on Baby!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 4. februar 2011 Nei, har ikke blitt sjekket. Verken jordmor eller fastlege har gjort det gjennom svangerskapet, så det er tydeligvis ikke praksis her i alle fall. Håper jeg blir det på overtidskontrollen på mandag. Ivrig googler som jeg er, har jeg selvfølgelig googlet etter måter å finne ut dette selv på, men det er nok lurest å la fagfolk ta seg av den biten, ja Cypress: Keep those cheers coming!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #833 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg ble sjekket en gang, men det var da de var sikre på at fødselen var i gang. Jeg tror de unngår mest mulig å sjekke, og heller la det gå sin gang, for jordmødrene lar være her også Men jeg krysser fingrene for sjekk på tirsdag, selv om det er satans ubehagelig... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #834 Del Skrevet 4. februar 2011 Heisann Vet ikke om jeg har lagt igjen hilsen her før, men ville bare ønske deg lykke til med de kommende ukene! Får håpe du slipper å gå helt ut, men at noe skjer kanskje allerede før uken er omme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 #835 Del Skrevet 4. februar 2011 40+5?! :dåne: Uff..skjønner at du er drittlei! Jeg er 39 uker idag...(hvis man skal regne at et svangerskap er 40 uker...) Håper vi får en helgebaby alle tre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #836 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Heisann Vet ikke om jeg har lagt igjen hilsen her før, men ville bare ønske deg lykke til med de kommende ukene! Får håpe du slipper å gå helt ut, men at noe skjer kanskje allerede før uken er omme Tusen takk, Ruccola! Jeg håper også at noe skjer før uken er omme, men er veldig innstilt på at jeg skal på overtidskontroll på mandag. Men i løpet av neste uke er han i alle fall her Lykke til med ditt lille nurk i magen! 40+5?! :dåne: Uff..skjønner at du er drittlei! Jeg er 39 uker idag...(hvis man skal regne at et svangerskap er 40 uker...) Håper vi får en helgebaby alle tre!! Her regner vi visst på alle mulige måter, skal ikke være lett. Nå har jeg passert lei og innfunnet meg med at jeg antageligvis skal gå slik resten av året, så det er bare å finne koselige ting å fylle tiden med Men jeg stemmer også for helgebaby!!!!!!!! --------------------------------------------------------------- I dag blir det spabading med mamma, før vi skal ut å spise på byens beste restaurant etter mitt skjønn. I morgen er vi bedt på sushi- og Grand Prix-"fest", så da blir det en bra dag i morgen og. Satser på fødsel på søndag (eller gjerne før ) Endret 4. februar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2011 #837 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg vennen Håper pjokken har tenkt å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #838 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg vennen Håper pjokken har tenkt å hilse på. Så koselig å "se" deg, pusilus! Tenker masse på deg. Jeg håper også at han har tenkt til å komme snart, for nå vil jeg gjerne se den lille gutten min snart! til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 4. februar 2011 #839 Del Skrevet 4. februar 2011 Tenker masse på deg for tiden søta! Er ikke lenge til mandag nå, og kanskje han ombestemmer seg og kommer i løpet av helgen istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. februar 2011 #840 Del Skrevet 4. februar 2011 Så treg den babyen din er ds Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå