Sequax Skrevet 3. februar 2011 #801 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har også hørt at kanel skal være bra.. Sa hun noe om hvorfor? Nei, faktisk ikke.... Jeg bare nikka og smilte, jeg! Men hvor er Blåbæret..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 3. februar 2011 #802 Del Skrevet 3. februar 2011 Kanel er jo bra for alt mulig. Lag krydderkake og drikk kanelte! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #803 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er ikke godt å si hvor hun har tatt veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #804 Del Skrevet 3. februar 2011 Kanel er jo bra for alt mulig. Lag krydderkake og drikk kanelte! :D Jepp! Skal visst være bra for blodtrykk og diabetes også! Det er ikke godt å si hvor hun har tatt veien Ser jeg et innlegg av D.O.A snart, iler jeg inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #805 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er her, bare på middagsbesøk hos svigers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #806 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, snuppa! Du, kan du skrive hvor langt du er på vei framover? Dumme tickeren stopper jo ved termindatoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #807 Del Skrevet 3. februar 2011 40+4 og DRITLEI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #808 Del Skrevet 3. februar 2011 Han kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #809 Del Skrevet 3. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #810 Del Skrevet 3. februar 2011 Lakseroljen står like uåpnet på kjøkkenbordet Har lest om både kanel og sterk mat. Sterk mat takler jeg ikke, så det blir heeelt uaktuelt. Men kanskje det blir havregrøt med sukker og kanel til frokost i morgen? Har handlet til barnebursdagkake i dag, så i morgen blir det sjokoladekakebaking!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #811 Del Skrevet 3. februar 2011 Lakseroljen står like uåpnet på kjøkkenbordet Har lest om både kanel og sterk mat. Sterk mat takler jeg ikke, så det blir heeelt uaktuelt. Men kanskje det blir havregrøt med sukker og kanel til frokost i morgen? Har handlet til barnebursdagkake i dag, så i morgen blir det sjokoladekakebaking!!! Nå skal jeg straks spise pizza med STERK habanero-saus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #812 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå skal jeg straks spise pizza med STERK habanero-saus.... Da hadde jeg nok omkommet av halsbrann før jeg rakk å føde... Håper det hjelper for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #813 Del Skrevet 3. februar 2011 Lakseroljen står like uåpnet på kjøkkenbordet Har lest om både kanel og sterk mat. Sterk mat takler jeg ikke, så det blir heeelt uaktuelt. Men kanskje det blir havregrøt med sukker og kanel til frokost i morgen? Har handlet til barnebursdagkake i dag, så i morgen blir det sjokoladekakebaking!!! Jeg tror jeg skal lage risgrøt etterpå, selv om jeg ikke er så veldig glad i det Jeg håper du er villig til å dele kake...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. februar 2011 #814 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg følger deg på en måte i andre dagbøker, men må jo si hei her også! Sender du over litt sjokoladekake i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #815 Del Skrevet 3. februar 2011 Her er det kake til alle som vil ha! Har forresten glemt å ønske sniklesere velkommen i det siste, fy på meg. Hjertelig velkommen, veldig koselig at dere legger igjen hilsner midt i klagesammensuriet mitt - dere er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #816 Del Skrevet 3. februar 2011 Eeeelsker sterk mat, jeg... Og den habanerosausen er skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #817 Del Skrevet 3. februar 2011 Eeeelsker sterk mat, jeg... Og den habanerosausen er skikkelig Blir du sånn som på Big One-reklamen da? Sånn kommer nok jeg til å bli når fødselen endelig er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #818 Del Skrevet 3. februar 2011 Blir du sånn som på Big One-reklamen da? Sånn kommer nok jeg til å bli når fødselen endelig er i gang! Ja, nettopp!! Sånn tror jeg vi alle er når fødselen er i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #819 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg kommer over for litt sterk mat! Namnam! Ingen andre enn meg som liker sterk mat her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #820 Del Skrevet 3. februar 2011 Etter jeg passerte termindato, så har jeg mistet troen på at han kommer noengang. I juni, kanskje? Er i alle fall sikker på at jeg skal på overtidskontroll på mandag! Helgen blir lang, så det er best dere holder dere på KG så jeg har noen å snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå