Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Jeg har også hørt at kanel skal være bra.. Sa hun noe om hvorfor? :klo:

Nei, faktisk ikke....:ler: Jeg bare nikka og smilte, jeg! :hoho:

Men hvor er Blåbæret..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanel er jo bra for alt mulig. Lag krydderkake og drikk kanelte! :D

Jepp! Skal visst være bra for blodtrykk og diabetes også!

:skratte:

Det er ikke godt å si hvor hun har tatt veien :vetikke:

Ser jeg et innlegg av D.O.A snart, iler jeg inn!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snuppa!

Du, kan du skrive hvor langt du er på vei framover? Dumme tickeren stopper jo ved termindatoen! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakseroljen står like uåpnet på kjøkkenbordet :opplyser: Har lest om både kanel og sterk mat. Sterk mat takler jeg ikke, så det blir heeelt uaktuelt. Men kanskje det blir havregrøt med sukker og kanel til frokost i morgen?

Har handlet til barnebursdagkake i dag, så i morgen blir det sjokoladekakebaking!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakseroljen står like uåpnet på kjøkkenbordet :opplyser: Har lest om både kanel og sterk mat. Sterk mat takler jeg ikke, så det blir heeelt uaktuelt. Men kanskje det blir havregrøt med sukker og kanel til frokost i morgen?

Har handlet til barnebursdagkake i dag, så i morgen blir det sjokoladekakebaking!!! :sikle:

:spise:

Nå skal jeg straks spise pizza med STERK habanero-saus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spise:

Nå skal jeg straks spise pizza med STERK habanero-saus....

Da hadde jeg nok omkommet av halsbrann før jeg rakk å føde... Håper det hjelper for deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal lage risgrøt etterpå, selv om jeg ikke er så veldig glad i det :fnise:

Jeg håper du er villig til å dele kake...? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg følger deg på en måte i andre dagbøker, men må jo si hei her også!

Sender du over litt sjokoladekake i morgen? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kake til alle som vil ha! Har forresten glemt å ønske sniklesere velkommen i det siste, fy på meg. Hjertelig velkommen, veldig koselig at dere legger igjen hilsner midt i klagesammensuriet mitt - dere er gode :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeelsker sterk mat, jeg... :sjenert:

Og den habanerosausen er skikkelig :kjempesinna:

:nigo:

Blir du sånn som på Big One-reklamen da? :eeeh: Sånn kommer nok jeg til å bli når fødselen endelig er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du sånn som på Big One-reklamen da? :eeeh: Sånn kommer nok jeg til å bli når fødselen endelig er i gang!

Ja, nettopp!! :ler:

Sånn tror jeg vi alle er når fødselen er i gang...:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg passerte termindato, så har jeg mistet troen på at han kommer noengang. I juni, kanskje? Er i alle fall sikker på at jeg skal på overtidskontroll på mandag! Helgen blir lang, så det er best dere holder dere på KG så jeg har noen å snakke med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...