Sequax Skrevet 31. januar 2011 #761 Del Skrevet 31. januar 2011 Tullehøner! Her er jeg! (og fortsatt med stooor kul på magen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. januar 2011 #762 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tror det er du som er tullehøna her, Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. januar 2011 #763 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tror det er du som er tullehøna her, Sequax Jeg? Aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. januar 2011 #764 Del Skrevet 31. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. februar 2011 #765 Del Skrevet 1. februar 2011 For et nyydelig navn, Blåmor Håper lillemannen kommer snart! Heia lille M Og tro meg, du vil mest sannsynligvis kjenne det tydelig når du er igang. Riene hos meg kjentes ut som menskramper som tok seg opp, og jeg kjente press i korsryggen. Jeg kunne kjenne at livmora mi virkelig jobba og innimellom kjentes det ut som om noen stod med en fot i ryggen på meg og pressa! Maserier, om jeg har forstått det rett er rier som ikke gjør noe særlig, altså ikke bidrar til noe særlig større åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. februar 2011 #766 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei på deg, Blåmor Håper du får en fin (føde)dag! Det er jo en grei dato i dag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 1. februar 2011 I dag er termindato, så i dag synes jeg at han kan komme! Cypress fødte jo på termin, så hvorfor kan ikke jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #768 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå kan du godt komme ut http://www.youtube.com/watch?v=kYgOVQ5umZY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #769 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Man vet man er gravid når man får tårer i øynene av gratulasjonene til Ellen Horns 60-årsdag på God morgen, Norge! Flaut Endret 1. februar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. februar 2011 #770 Del Skrevet 1. februar 2011 Man vet man er gravid når man får tårer i øynene av gratulasjonene til Ellen Horns 60-årsdag på God morgen, Norge! Flaut det er lov det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. februar 2011 #771 Del Skrevet 1. februar 2011 I dag er termindato, så i dag synes jeg at han kan komme! Cypress fødte jo på termin, så hvorfor kan ikke jeg? Det er jeg helt enig i Du får krysse alt du har å krysse (untatt bena!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #772 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er jeg helt enig i Du får krysse alt du har å krysse (untatt bena!). Åh nei, krysser ALDRI beina! Blir nok ingen terminbaby her i gården, da burde det vel begynt snart. Oddsen var jo ikke akkurat så veldig stor, men noen må jo være blant de 7% som føder på termin og! Har vært ute og gått en liiten tur, fikk kynnere, men det dabbet selvfølgelig av igjen. Og NÅ skulle komme! Typisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. februar 2011 #773 Del Skrevet 1. februar 2011 Huff. Jeg har gått mye i dag, men jeg kjenner ikke noe annet enn et vondt bekken. Nå begynner tålmodigheten og sive ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #774 Del Skrevet 1. februar 2011 Så mye tull det er med KG om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. februar 2011 #775 Del Skrevet 1. februar 2011 Så mye tull det er med KG om dagen! Ja, ikke sant? Jeg blir så frustrert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #776 Del Skrevet 1. februar 2011 Tenker de ikke på at det sitter overmodne, frustrerte og gravide KG-ere som faktisk ikke har noe annet å fylle tiden med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 1. februar 2011 #777 Del Skrevet 1. februar 2011 Tenker de ikke på at det sitter overmodne, frustrerte og gravide KG-ere som faktisk ikke har noe annet å fylle tiden med? Dere er nå søte, da Men jeg synes allikevel at personen (tror det var en AB) som skrev at tusener lider når KG er nede kanskje overdrev litt? Dere har uansett noe annet å gjøre! Få ut ungene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2011 #778 Del Skrevet 1. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. februar 2011 #779 Del Skrevet 1. februar 2011 Da er selveste termindagen her! Han har jo fortsatt noen timer på å komme,da! Kom ut, lille M, kom uuuuuuuuuut!!! Det er vanvittig mye dritt med KG for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #780 Del Skrevet 1. februar 2011 Han hører jo ikke på noen, jo! Er det slik det skal bli, så får vi noen tøffe år fremover... Magen har vært superstram og spent i hele kveld, men ikke noe vondt, bare litt ubehagelig. Har du tenkt til å komme snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå