Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For et nyydelig navn, Blåmor :rodmer:

Håper lillemannen kommer snart! Heia lille M :biggrin::jepp:

Og tro meg, du vil mest sannsynligvis kjenne det tydelig når du er igang. Riene hos meg kjentes ut som menskramper som tok seg opp, og jeg kjente press i korsryggen. Jeg kunne kjenne at livmora mi virkelig jobba og innimellom kjentes det ut som om noen stod med en fot i ryggen på meg og pressa!

Maserier, om jeg har forstått det rett er rier som ikke gjør noe særlig, altså ikke bidrar til noe særlig større åpning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er termindato, så i dag synes jeg at han kan komme! Cypress fødte jo på termin, så hvorfor kan ikke jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man er gravid når man får tårer i øynene av gratulasjonene til Ellen Horns 60-årsdag på God morgen, Norge! Flaut :sjenert:

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man er gravid når man får tårer i øynene av gratulasjonene til Ellen Horns 60-årsdag på God morgen, Norge! Flaut :sjenert:

:fnise: det er lov det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er termindato, så i dag synes jeg at han kan komme! Cypress fødte jo på termin, så hvorfor kan ikke jeg?

Det er jeg helt enig i :) Du får krysse alt du har å krysse (untatt bena!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i :) Du får krysse alt du har å krysse (untatt bena!).

Åh nei, krysser ALDRI beina! Blir nok ingen terminbaby her i gården, da burde det vel begynt snart. Oddsen var jo ikke akkurat så veldig stor, men noen må jo være blant de 7% som føder på termin og!

Har vært ute og gått en liiten tur, fikk kynnere, men det dabbet selvfølgelig av igjen. Og NÅ skulle :sol: komme! Typisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg har gått mye i dag, men jeg kjenner ikke noe annet enn et vondt bekken. Nå begynner tålmodigheten og sive ut her! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker de ikke på at det sitter overmodne, frustrerte og gravide KG-ere som faktisk ikke har noe annet å fylle tiden med? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker de ikke på at det sitter overmodne, frustrerte og gravide KG-ere som faktisk ikke har noe annet å fylle tiden med? :hakeslepp:

Dere er nå søte, da :)

Men jeg synes allikevel at personen (tror det var en AB) som skrev at tusener lider når KG er nede kanskje overdrev litt?

Dere har uansett noe annet å gjøre! Få ut ungene! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er selveste termindagen her! :rodmer: Han har jo fortsatt noen timer på å komme,da! :jepp: Kom ut, lille M, kom uuuuuuuuuut!!!

Det er vanvittig mye dritt med KG for tiden...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hører jo ikke på noen, jo! :sukk: Er det slik det skal bli, så får vi noen tøffe år fremover...

Magen har vært superstram og spent i hele kveld, men ikke noe vondt, bare litt ubehagelig. :rope: Har du tenkt til å komme snart? :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...