Ambriel Skrevet 29. januar 2011 #741 Del Skrevet 29. januar 2011 Masse lykke til med tiden fremover, Blåmor Du har en fantastisk spennende tid i møte, og jeg må ærlig innrømme at jeg misunner deg den Og som noen andre her sikkert har skrevet, nyt de siste dagene med lillemannen i magen, kos deg med mannen din og nyt tida akkurat som den er der og da (jeg vet, enklere sagt enn gjort, men tro meg, det er en tid du aldri får tilbake ) Jeg er også litt nysgjerrig på hva M står for Håper det dukker opp på facebook iløpet av noen få dager STOOOOOOR klem fra meg og A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. januar 2011 #742 Del Skrevet 29. januar 2011 God lørdag! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #743 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Masse lykke til med tiden fremover, Blåmor Du har en fantastisk spennende tid i møte, og jeg må ærlig innrømme at jeg misunner deg den Og som noen andre her sikkert har skrevet, nyt de siste dagene med lillemannen i magen, kos deg med mannen din og nyt tida akkurat som den er der og da (jeg vet, enklere sagt enn gjort, men tro meg, det er en tid du aldri får tilbake ) Jeg er også litt nysgjerrig på hva M står for Håper det dukker opp på facebook iløpet av noen få dager STOOOOOOR klem fra meg og A Tusen takk for koselig hilsen, Ambriel! Jeg prøver å nyte alt jeg kan, men er jo veldig spent på å møte denne lille krabaten :rødme: Skal sende deg PM med navnet, jeg GUNS: Håper du også får en fin dag! Pent vær hos meg i alle fall, perfekt fødevær Endret 29. januar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. januar 2011 #744 Del Skrevet 29. januar 2011 Her snør det og tåka ligger kjempelavt, så til og med signalet på tv'en blir dårlig jeg drømmer om sol og bar asfalt! Men Lillemor må gjerne komme i dag, altså Og Lille M for den del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 29. januar 2011 #745 Del Skrevet 29. januar 2011 Har sniklest her en stund nå, men fant ut at jeg måtte poppe inn og ønske deg lykke til! Håper lillemann snart titter frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 29. januar 2011 #746 Del Skrevet 29. januar 2011 Håper du får en fin lørdag kjære Blåmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #747 Del Skrevet 30. januar 2011 Så spennende med sniklesere, skal du være! Tusen takk for koselig hilsen, D.O.A. ------------------------------------------------------------------ I går kveld trodde vi nesten at det var i gang, hadde helt vanvittig vondt i magen og ryggen, det stakk og kom i bølger, men det ga seg selvfølgelig etter en stund. Har vondt i magen i dag også, men foreløpig fører det ikke til noe. Begynner å bli litt lei av hele tiden å ha vondt som ikke leder til noe, men det er jo bra å kjenne at det skjer noe nede der, og at det stadig blir litt vondere, for det betyr jo at det skjer noe og at det forhåpentligvis modnes. Men det er nok ingen fare for noe fødsel i dag. Tror det blir en rolig dag på sofaen før familiemiddag i ettermiddag, var en del ute i går, så vil ikke bruke opp alle kreftene. Ha en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. januar 2011 #748 Del Skrevet 30. januar 2011 Ha en fin søndag Blåmor Kos deg og slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. januar 2011 #749 Del Skrevet 30. januar 2011 Håper lillemann snart tar lederrollen i heimen Håper du har en fin søndag Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. januar 2011 #750 Del Skrevet 30. januar 2011 Så spennende med sniklesere, skal du være! Tusen takk for koselig hilsen, D.O.A. ------------------------------------------------------------------ I går kveld trodde vi nesten at det var i gang, hadde helt vanvittig vondt i magen og ryggen, det stakk og kom i bølger, men det ga seg selvfølgelig etter en stund. Har vondt i magen i dag også, men foreløpig fører det ikke til noe. Begynner å bli litt lei av hele tiden å ha vondt som ikke leder til noe, men det er jo bra å kjenne at det skjer noe nede der, og at det stadig blir litt vondere, for det betyr jo at det skjer noe og at det forhåpentligvis modnes. Men det er nok ingen fare for noe fødsel i dag. Tror det blir en rolig dag på sofaen før familiemiddag i ettermiddag, var en del ute i går, så vil ikke bruke opp alle kreftene. Ha en god søndag! Oi, oi!! Skal si lille M begynner å bli ivrig! Kan det være maserier du har? Skjønner ikke helt forskjellen på alle de forskjellige riene, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 30. januar 2011 #751 Del Skrevet 30. januar 2011 Har vært og smuglest her inne ganske lenge nå, så jeg tenkte det var på tide å lage seg en bruker sånn at jeg også kan legge fra meg noen spor Håper lille M snart melder sin ankomst, og at du får en riktig flott søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. januar 2011 #752 Del Skrevet 30. januar 2011 Han kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #753 Del Skrevet 31. januar 2011 Siste ordinære kontroll hos legen nå kl 10:15, men det skjer vel ikke noe videre pga den. Så jeg er nok plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. januar 2011 #754 Del Skrevet 31. januar 2011 Lykke til Håper han sender deg rett til føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #755 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper lillemann snart tar lederrollen i heimen Håper du har en fin søndag Blåmor Det er vi flere om å håpe! Søndagen var veldig fin med sofasoving, turgåing og familiemiddag. Oi, oi!! Skal si lille M begynner å bli ivrig! Kan det være maserier du har? Skjønner ikke helt forskjellen på alle de forskjellige riene, jeg... Det gjør ikke jeg heller. Har skjønt forskjellen på kynnere og rier (tror jeg da), men maserier og ordentlige rier og dittrier og dattrier. Kan det ikke bare gjøre vondt i 40-60 sekunder og så være x antall minutter pause mellom slik det står i boka? Da hadde det liksom ikke vært noen tvil! Har vært og smuglest her inne ganske lenge nå, så jeg tenkte det var på tide å lage seg en bruker sånn at jeg også kan legge fra meg noen spor Håper lille M snart melder sin ankomst, og at du får en riktig flott søndag videre Takk for det, og velkommen skal du være! Alltid stas når sniklesere står frem Han kommer nok snart Jada, han kommer jo engang, heldigvis! Lykke til Håper han sender deg rett til føden Ja, det hadde vært fint hvis han gjorde! Heldigvis sa han at hvis jeg ikke har født innen neste mandag, så skulle jeg komme tilbake, og da skulle han sende meg rett på sykehuset for kontroll og UL og det meste, slik at jeg forhåpentligvis blir satt i gang da hvis han ikke har kommet. Så nå vet jeg at det er max. én uke igjen til noe skjer, selv om han sikkert ikke kommer den dagen, så er det i alle fall noen som sjekker modning og forhåpentligvis skjønner at det er på tide at han skal ut. Det var en lettelse å få høre, så slipper jeg å tenke at det er ti dager til jeg i det hele tatt skal på noe kontroll! BT og fosterlyd var fint slik det pleier, så nå er det bare å stålsette seg foran siste uka som gravid, og kommer han ikke denne uka, så skjer det med aller høyeste sannsynlighet neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. januar 2011 #756 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er jo bare en uke til!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 31. januar 2011 #757 Del Skrevet 31. januar 2011 Skjønner du begynner å bli utålmodig Blåmor, for jeg blir det på dine vegne Kan jeg også få vite navnet på PM? *smilepent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. januar 2011 #758 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tror Sequax sniker i køen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. januar 2011 #759 Del Skrevet 31. januar 2011 Hun har ihvertfall gjemt seg ett eller annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #760 Del Skrevet 31. januar 2011 Det tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå