Sequax Skrevet 25. januar 2011 #701 Del Skrevet 25. januar 2011 I dag blir det muffinsverksted med noen av disse smaksvariantene: Variasjonsmuligheter på fyll: Rødvinsfyll, ølfyll, spritfyll, blodfyll....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #702 Del Skrevet 25. januar 2011 Rødvinsfyll, ølfyll, spritfyll, blodfyll....? Lykke til med bakingen, Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. januar 2011 #703 Del Skrevet 25. januar 2011 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #704 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg gleder meg til jeg kan bake muffins med rødvinsfyll! Jeg ser i alle fall frem til rødvinsfyll, eller hvert fall et glass. Det har gått helt fint å stå over, men jammen skal det smake godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. januar 2011 #705 Del Skrevet 25. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. januar 2011 #706 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg gleder meg til jeg kan bake muffins med rødvinsfyll! Jeg ser i alle fall frem til rødvinsfyll, eller hvert fall et glass. Det har gått helt fint å stå over, men jammen skal det smake godt OOohhh, I hear ya, mama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #707 Del Skrevet 26. januar 2011 Det ble visst ikke noe baking i går, vi fikk tømt hele underetasjen for søppel fra oppussinga og tok en tur på søppeltomta. Vanvittig befriende å bli kvitt så mye, altså! I tillegg kom svigers en tur, svigerfar koblet opp strøm på minis rom, så nå er det helt ferdig :rødme: Svigermor og jeg bare skravla, men noen må jo gjøre det også. Store planer om å sette bakingen til verks nå, før vi skal til et vennepar på middag i ettermiddag. Deilig å komme bort litt, så er det plutselig en dag til som har gått. Kjenner at det er litt murringer i magen, men det utvikler seg aldri, så er nok noe jeg skal gå med en stund. Jaja, en dag nærmere til han kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2011 #708 Del Skrevet 26. januar 2011 Det ble visst ikke noe baking i går, vi fikk tømt hele underetasjen for søppel fra oppussinga og tok en tur på søppeltomta. Vanvittig befriende å bli kvitt så mye, altså! I tillegg kom svigers en tur, svigerfar koblet opp strøm på minis rom, så nå er det helt ferdig :rødme: Svigermor og jeg bare skravla, men noen må jo gjøre det også. Store planer om å sette bakingen til verks nå, før vi skal til et vennepar på middag i ettermiddag. Deilig å komme bort litt, så er det plutselig en dag til som har gått. Kjenner at det er litt murringer i magen, men det utvikler seg aldri, så er nok noe jeg skal gå med en stund. Jaja, en dag nærmere til han kommer! WÆÆ, tenk om han kommer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #709 Del Skrevet 26. januar 2011 WÆÆ, tenk om han kommer i dag? Ja, han er hjertelig velkommen, men tror nok ikke det. Har hatt en del murringer de siste dagene, men det dabber litt for fort av. Nå er det for eksemepl ingenting. Bakelysten gikk over, og fornuften satt inn. Har en oppgave som skal inn i midten av februar, så er vel like greit å begynne med den, så jeg slipper å sitte med den bare noen dager etter mini kommer. Men arbeidslysten er som vanlig på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. januar 2011 #710 Del Skrevet 26. januar 2011 God ettermiddag! Ingen rier enda ? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2011 #711 Del Skrevet 26. januar 2011 Skolearbeid Jeg fikk ordentlig vondt i korsryggen når jeg og mamma var ute og gikk i sted, og hun ble helt i hundre Men så skjedde det selvfølgelig ikke noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. januar 2011 #712 Del Skrevet 26. januar 2011 Skolearbeid Jeg fikk ordentlig vondt i korsryggen når jeg og mamma var ute og gikk i sted, og hun ble helt i hundre Men så skjedde det selvfølgelig ikke noe mer... Og jeg har vondt i både huet og ræva.... Nei, seriøst, det er VANVITTIG tungt å gå for tiden, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2011 #713 Del Skrevet 26. januar 2011 Og jeg har vondt i både huet og ræva.... Nei, seriøst, det er VANVITTIG tungt å gå for tiden, altså... Huffda Enig i at det er tungt å gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. januar 2011 #714 Del Skrevet 26. januar 2011 Huffda Enig i at det er tungt å gå.. Korsryggen er i knekk, på en måte! Tenk så DEILIG det blir når vekta raser vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2011 #715 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja!! Men tenk så rart det blir å ikke ha en krabat i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #716 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg trodde natta var til for å sove, men der tok jeg feil. Vi la oss faktisk innmari tidlig i går, men det var helt nydelig. Sov søtt innen klokka var 22.30 i alle fall, men våknet halv ett, halv to og tre. Mellom tre og fire lå jeg i senga, stod jeg i senga, stod på alle fire, på siden, på andre siden, på ryggen - like fordømt våken. Vondt i korsryggen (men er det noe som skjer? NEIDA!). Våken igjen når Blåmann står opp litt over seks, og ikke sjans i havet til å sovne igjen. Hva skjedde med nattesøvnen min, hvor er du? Så nå er det frokost på sofaen med KG og Grey's. Lenge siden det var sååå mørkt da jeg stod opp. Hilsen Blåmor som ikke er morragretten i det hele tatt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. januar 2011 #717 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er lov å være morragretten når man ikke får sove Slapp av med frokosr og Greys litt, så får jeg håpe du får sove litt mer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2011 #718 Del Skrevet 27. januar 2011 Huff, skjønner frustrasjonen din når du ikke får sove. Det tærer jo på som bare det! Håper det hjalp litt med frokost og Grey's Ha en superfin dag, så håper vi det skjer noe iløpet av de neste timene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 27. januar 2011 Har fått slumret litt, men nå drømte jeg at jeg plutselig skulle ha tvillinger! Litt paff da, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2011 #720 Del Skrevet 27. januar 2011 Har fått slumret litt, men nå drømte jeg at jeg plutselig skulle ha tvillinger! Litt paff da, ja Wææ Det hadde vært noe altså, hvis det plutselig kom TO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå