Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

I dag blir det muffinsverksted med noen av disse smaksvariantene:

Variasjonsmuligheter på fyll:

Rødvinsfyll, ølfyll, spritfyll, blodfyll....?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til jeg kan bake muffins med rødvinsfyll! :ler: Jeg ser i alle fall frem til rødvinsfyll, eller hvert fall et glass. Det har gått helt fint å stå over, men jammen skal det smake godt :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jeg kan bake muffins med rødvinsfyll! :ler: Jeg ser i alle fall frem til rødvinsfyll, eller hvert fall et glass. Det har gått helt fint å stå over, men jammen skal det smake godt :vin:

OOohhh, I hear ya, mama!! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble visst ikke noe baking i går, vi fikk tømt hele underetasjen for søppel fra oppussinga og tok en tur på søppeltomta. Vanvittig befriende å bli kvitt så mye, altså! I tillegg kom svigers en tur, svigerfar koblet opp strøm på minis rom, så nå er det helt ferdig :rødme: Svigermor og jeg bare skravla, men noen må jo gjøre det også.

Store planer om å sette bakingen til verks nå, før vi skal til et vennepar på middag i ettermiddag. Deilig å komme bort litt, så er det plutselig en dag til som har gått. Kjenner at det er litt murringer i magen, men det utvikler seg aldri, så er nok noe jeg skal gå med en stund. Jaja, en dag nærmere til han kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst ikke noe baking i går, vi fikk tømt hele underetasjen for søppel fra oppussinga og tok en tur på søppeltomta. Vanvittig befriende å bli kvitt så mye, altså! I tillegg kom svigers en tur, svigerfar koblet opp strøm på minis rom, så nå er det helt ferdig :rødme: Svigermor og jeg bare skravla, men noen må jo gjøre det også.

Store planer om å sette bakingen til verks nå, før vi skal til et vennepar på middag i ettermiddag. Deilig å komme bort litt, så er det plutselig en dag til som har gått. Kjenner at det er litt murringer i magen, men det utvikler seg aldri, så er nok noe jeg skal gå med en stund. Jaja, en dag nærmere til han kommer!

WÆÆ, tenk om han kommer i dag? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆÆ, tenk om han kommer i dag? :strix:

Ja, han er hjertelig velkommen, men tror nok ikke det. Har hatt en del murringer de siste dagene, men det dabber litt for fort av. Nå er det for eksemepl ingenting. Bakelysten gikk over, og fornuften satt inn. Har en oppgave som skal inn i midten av februar, så er vel like greit å begynne med den, så jeg slipper å sitte med den bare noen dager etter mini kommer. Men arbeidslysten er som vanlig på topp :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolearbeid :natti:

Jeg fikk ordentlig vondt i korsryggen når jeg og mamma var ute og gikk i sted, og hun ble helt i hundre :fnise: Men så skjedde det selvfølgelig ikke noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolearbeid :natti:

Jeg fikk ordentlig vondt i korsryggen når jeg og mamma var ute og gikk i sted, og hun ble helt i hundre :fnise: Men så skjedde det selvfølgelig ikke noe mer...

Og jeg har vondt i både huet og ræva....:dry:

:fnise:

Nei, seriøst, det er VANVITTIG tungt å gå for tiden, altså...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har vondt i både huet og ræva....:dry:

:fnise:

Nei, seriøst, det er VANVITTIG tungt å gå for tiden, altså...:sukk:

Huffda :troest::hjerte:

Enig i at det er tungt å gå.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda :troest::hjerte:

Enig i at det er tungt å gå.. :(

Korsryggen er i knekk, på en måte! :snurt: Tenk så DEILIG det blir når vekta raser vekk!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde natta var til for å sove, men der tok jeg feil. Vi la oss faktisk innmari tidlig i går, men det var helt nydelig. Sov søtt innen klokka var 22.30 i alle fall, men våknet halv ett, halv to og tre. Mellom tre og fire lå jeg i senga, stod jeg i senga, stod på alle fire, på siden, på andre siden, på ryggen - like fordømt våken. Vondt i korsryggen (men er det noe som skjer? NEIDA!). Våken igjen når Blåmann står opp litt over seks, og ikke sjans i havet til å sovne igjen. Hva skjedde med nattesøvnen min, hvor er du? :lete:

Så nå er det frokost på sofaen med KG og Grey's. Lenge siden det var sååå mørkt da jeg stod opp.

Hilsen Blåmor som ikke er morragretten i det hele tatt i dag :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å være morragretten når man ikke får sove :Nikke:

Slapp av med frokosr og Greys litt, så får jeg håpe du får sove litt mer snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner frustrasjonen din når du ikke får sove. Det tærer jo på som bare det! Håper det hjalp litt med frokost og Grey's :) Ha en superfin dag, så håper vi det skjer noe iløpet av de neste timene :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått slumret litt, men nå drømte jeg at jeg plutselig skulle ha tvillinger! Litt paff da, ja :bond:

Wææ :sjokkert: Det hadde vært noe altså, hvis det plutselig kom TO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...