Neala Skrevet 24. januar 2011 #681 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #682 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei, rosiner kommer ikke inn i mitt hus! Jeg baker skolebrød nå faktisk, så her er det vaniljekrem som gjelder. Selvfølgelig med melis og kokos når de er ferdige. Kan jo late som om de er uten gluten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #683 Del Skrevet 24. januar 2011 ÅÅÅ, naaaaaaaamm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #684 Del Skrevet 24. januar 2011 Namnam, det var jo akkurat skoleboller jeg hadde lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #685 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå som alle driver og avslører hvilken kant av landet de kommer fra, så gjetter jeg på at Blåmor er en østlending, som meg selv! Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #686 Del Skrevet 24. januar 2011 Det tror jeg også at hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2011 #687 Del Skrevet 24. januar 2011 Nybakte boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #688 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Det beste med skolebrød er at det spiller ingen rolle hvordan de ser ut, siden de skal dynkes i melis og kokos likevel Det var nemlig noen der vaniljekremen hadde rent litt mer utover enn høyst nødvendig. Jaja, husmorpoeng likevel. Man får vel det selv om man baker med 1-2-3-pose og bruker ferdiglaget vaniljekrem? Jeg er nok ikke mer mystifistisk enn at du har rett, Sequax Endret 24. januar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #689 Del Skrevet 24. januar 2011 Det beste med skolebrød er at det spiller ingen rolle hvordan de ser ut, siden de skal dynkes i melis og kokos likevel :nam: Jeg er nok ikke mer mystifistisk enn at du har rett, Sequax Vi er kule, ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #690 Del Skrevet 24. januar 2011 Oh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #691 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå er det boller og brus, vær så god og forsyn dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #692 Del Skrevet 24. januar 2011 Åh, takk! *forsyne seg* Naaam, det var kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2011 #693 Del Skrevet 24. januar 2011 Takk, deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #694 Del Skrevet 24. januar 2011 *late-spiser* (siden det er på liksom uten gluten, that is ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #695 Del Skrevet 24. januar 2011 Takk for nok en fin kveld, damer, nå kommer Blåmann hjem, så jeg får logge av KG for kvelden. På plass igjen i morgen. Jeg hadde visst ikke kokos, så må dynke i morgen, men da har jeg noe å finne på i morgen og. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. januar 2011 #696 Del Skrevet 24. januar 2011 Skoleboller har du noen igjen? Vil gjerne ha noen oppover til meg, håper kastarmen din er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #697 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvis du føder i dag, så blir jeg sinna! I dag er den PERFEKTE dag for at Lillemor skal komme til verden :rødme: Ha en fin dag, Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #698 Del Skrevet 25. januar 2011 Det bør drysse skolebrød på din kant av landet i dag, pusilus! For jeg kastet mange!! Fikk litt hjelp til å kaste da, for i følge gymlæreren min som lo av meg i 8.klasse da vi skulle kaste liten ball, så er jeg visst ikke så flink til å kaste I dag er generelt er perfekt fødedag, GUNS, jeg håper vi føder begge to! Unnskyld Sequax, alle tre! Fikk time til modningsakupunktur i dag og, hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #699 Del Skrevet 25. januar 2011 I dag er generelt er perfekt fødedag, GUNS, jeg håper vi føder begge to! Unnskyld Sequax, alle tre! Fikk time til modningsakupunktur i dag og, hurra Ja, du skal få lov hvis jeg får lov Og Sequax, såklart! Spennende med modningsakupunktur! Håper det snart skjer noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #700 Del Skrevet 25. januar 2011 I dag blir det muffinsverksted med noen av disse smaksvariantene: Variasjonsmuligheter på fyll: 1. Vaniljekrem og sjokolade Fyll formene halvfulle med muffinsrøre. Legg så ca. 1 teskje med vaniljekrem på midten. (Gjerne ferdigkjøpt vaniljekrem). Deretter dekker du over vaniljekremen med muffinsrøre, ca en liten spiseskje er nok. Legg noen sjokoladebiter på toppen, evnt Smarties. 2. Bærmuffins Putt litt mindre enn 2/3 med muffinsrøre oppi kakeformen. Legg så ca. 5 bær på toppen. Bærene velger du selv! Tips: bruk frosne bær, da beholder de sin rette konsistens. 3. Bringebærmuffins med hvit sjokolade Fyll formene ca halvfulle. Del opp hvit sjokolade i ”gode” biter (bruk en firkant fra sjokoladeplaten, eller del den i fire små og bruk alle fire). Dytt bitene ned i muffinsrøren, og legg 4-5 frosne bringebær på toppen. 4. Eple- og kanelmuffins Skrell et eple. Del det opp i tynne båter, del hver båt i to eller tre. Ta ca 3 store spiseskjeer med sukker og 1 ts med kanel i en bolle, bland godt. Vend eplebitene i blandingen. Fyll muffinsformene dine ca. halvfulle, stikk et par eplebiter oppi. Pass på så formen ikke blir for full, ca 2/3. 5. Kanelmuffins Tilsett 1-2 ts kanel i røren, smak deg til passe mengde. 6. Sjokolademuffins Kutt en plate kokesjokolade i små biter og ha i røren før du fyller formene. Eller fyll muffinsformene halvfulle, og putt 4-5 sjokoladebiter oppi hver muffin. 7. Bananmuffins Tilsett to moste bananer i muffinsrøren, og evnt hakket sjokolade. 8. Smilmuffins Legg en Smil-sjokolade oppi hver muffin før steking! 9. Sjokolademuffins 2 Lag muffinsrøre med kakao. Legg en bit hvit sjokolade på toppen av hver muffin før steking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå