Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #641 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei, nå tør jeg ikke, det er så mange skremselstråder ute på nettet. Får vel satse på at skifting av sengetøy og vask av soverom gjør susen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #642 Del Skrevet 24. januar 2011 Klikka KG hos dere og? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #643 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja... Og nå som vi hadde det så koselig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #644 Del Skrevet 24. januar 2011 Vi kan få det koselig igjen, vi! Her er en sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #645 Del Skrevet 24. januar 2011 Oh, yeah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #646 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg lovte å skifte sengetøy og vaske soverommet i dag, nå måå jeg gå og gjøre det. I'll be back! Blåmann skal bort i hele kveld, så har en viss anelse om hvor jeg kommer til å tilbringe kvelden. From the K to the G to the ... nei, det var visst ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #647 Del Skrevet 24. januar 2011 Man detter jo helt ut av det når forumet klikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #648 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg lovte å skifte sengetøy og vaske soverommet i dag, nå måå jeg gå og gjøre det. I'll be back! Blåmann skal bort i hele kveld, så har en viss anelse om hvor jeg kommer til å tilbringe kvelden. From the K to the G to the ... nei, det var visst ikke mer. Jeg kommer til å være her mens kjæresten tar seg en velfortjent hvil etter jobb! Man detter jo helt ut av det når forumet klikker Jeg veit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #649 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg tror jeg drar en liten tur jeg også! Skal hente fadderungen min og storesøsteren i barnehagen (som er rett over veien her), og så skal vi vandre ned dit en tur Jeg trenger å komme meg ut litt, på tross av ordentlig drittvær ute! Edit: Men I'll be back tonight (selv om jeg håper at jeg heller ligger på føden)! Endret 24. januar 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #650 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg tror jeg drar en liten tur jeg også! Skal hente fadderungen min og storesøsteren i barnehagen (som er rett over veien her), og så skal vi vandre ned dit en tur Jeg trenger å komme meg ut litt, på tross av ordentlig drittvær ute! Edit: Men I'll be back tonight (selv om jeg håper at jeg heller ligger på føden)! Drittvær? Her skinner sola... See you later......GATOR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #651 Del Skrevet 24. januar 2011 Drittvær? Her skinner sola... See you later......GATOR!! Her STRIregner det. Og så er det masse is på veiene. Skummelt for gravide! Sunnmøre ... See you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #652 Del Skrevet 24. januar 2011 Her STRIregner det. Og så er det masse is på veiene. Skummelt for gravide! Sunnmøre ... See you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #653 Del Skrevet 24. januar 2011 Åh, var ikke bare hos meg KG klikket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #654 Del Skrevet 24. januar 2011 Åh, var ikke bare hos meg KG klikket? Nei... Over hele fjøla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #655 Del Skrevet 24. januar 2011 Det skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #656 Del Skrevet 24. januar 2011 Det skulle ikke vært lov! Nei... Og ingen unnskyldninger fra KG-ansatte, heller....skjønner dem ikke at vi blir helt uten KG?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #657 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg syns vi skulle fått en eller annen form for kompensasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2011 #658 Del Skrevet 24. januar 2011 Her var det mye skravlings ja Så flott du har fått deg sladris Se å drikk litt lakserolje nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #659 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, det kan vel ikke skade... Må bare pakke ferdig bagen først. Det skal jeg gjøre når Blåmann reiser, også skal jeg prøve. Det er jo verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #660 Del Skrevet 24. januar 2011 Kanskje baking av skolebrød hjelper? Har litt murringer i ryggen etter i sted, men er vel for mye å håpe på at det er noe som skjer. Har tross alt hatt det mange ganger før uten at noe har skjedd. Noen som vil komme på ferske skolebrød om et par timer? *liker ikke å være alene om dagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå