Neala Skrevet 24. januar 2011 #621 Del Skrevet 24. januar 2011 Dette er SPENNENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #622 Del Skrevet 24. januar 2011 Kjøpte hun lakserolje, mon tro? Har det gjort susen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #623 Del Skrevet 24. januar 2011 Det kan hende! Nå skulle hun tittet innom og fortalt oss hva som setter sakene i sving altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #624 Del Skrevet 24. januar 2011 Tenk om lille Blåbaby er på vei/har kommet!!! Dette er sååååå spennende!! ( til hun dukker opp og forteller at hun har vært med på vaffelbaking et døgn hos svigermor... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #625 Del Skrevet 24. januar 2011 Tenk om lille Blåbaby er på vei/har kommet!!! Dette er sååååå spennende!! ( til hun dukker opp og forteller at hun har vært med på vaffelbaking et døgn hos svigermor... ) Nei, altså, hun ER og føder nå! Hvis ikke så skjønner jeg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #626 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei, altså, hun ER og føder nå! Hvis ikke så skjønner jeg ingenting Hvis a ikke gjør det spennende med vilje, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #627 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #628 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #629 Del Skrevet 24. januar 2011 Det var virkelig ikke meningen å gjøre det så spennende inne her, altså! I am so sorry! Jeg har nok ikke gjort noe spennende i det hele tatt, har vært på treningssenteret og gått en halvtime på tredemølla. Å gå tur gir jo vanligvis heftige kynnere, men den halvtimen på tredemølla ga jo bare noen fislete kynnere, ikke verdt noen ting. Jeg HAR kjøpt lakserolje, men har ikke tatt noe ennå. Lover dyrt og hellig å aldri la det gå så lang tid før jeg stikker innom igjen, det er litt dårlig gjort. Peace and love? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #630 Del Skrevet 24. januar 2011 Ser du forresten at jeg har skaffa meg sladris....? Nå mangler det bare at du får en!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 24. januar 2011 #631 Del Skrevet 24. januar 2011 ÅH! Nå ble jeg redd jeg hadde gått glipp av alt! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #632 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå er det harde bud, Blåmor! Du må skaffe deg en sladris! Så får vi i alle fall beskjed når noe skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #633 Del Skrevet 24. januar 2011 Ok ok, sladris er spurt og har sagt ja, så nå får dere ønsket deres oppfylt. Min kjære bror har forøvrig kjøpt seg ny telefon, så hans lekre HTC ligger visst ubrukt. Lillesøster har tinget på den for å si det sånn, da går det kanskje plutselig an å surfe på telefonen også. For det er nemlig ikke min Sony Ericsson så glad i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #634 Del Skrevet 24. januar 2011 Ok ok, sladris er spurt og har sagt ja, så nå får dere ønsket deres oppfylt. Min kjære bror har forøvrig kjøpt seg ny telefon, så hans lekre HTC ligger visst ubrukt. Lillesøster har tinget på den for å si det sånn, da går det kanskje plutselig an å surfe på telefonen også. For det er nemlig ikke min Sony Ericsson så glad i... Hvem sladrer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #635 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvem sladrer? :klø: Ja, hvem sladrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #636 Del Skrevet 24. januar 2011 D.O.A. - gammelt KG-bekjentskap. Hun er lagret på telefonen nå, og har lovet å oppdatere så fort hun får melding. Så nå trenger det ikke å bli så spennende her inne når jeg reiser på et døgns vaffelbaking hos svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #637 Del Skrevet 24. januar 2011 D.O.A. - gammelt KG-bekjentskap. Hun er lagret på telefonen nå, og har lovet å oppdatere så fort hun får melding. Så nå trenger det ikke å bli så spennende her inne når jeg reiser på et døgns vaffelbaking hos svigermor Very good!! ( jaggu meg ble vi brutt ned av presset om sladris av disse KG-jentene, altså... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #638 Del Skrevet 24. januar 2011 Det høres bra ut Noen ganger må man bare gi etter for presset, Sequax Du så o hvor forferdelig det var å ikke vite hvor Blåmor var hen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #639 Del Skrevet 24. januar 2011 Skal man være med på leken, må man tåle steken. Lever vel litt i KG-bobla om dagen, så lar meg visst lett overtale. Sitter og vurderer om jeg skal teste den flaska med lakserolje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. januar 2011 #640 Del Skrevet 24. januar 2011 Skal man være med på leken, må man tåle steken. Lever vel litt i KG-bobla om dagen, så lar meg visst lett overtale. Sitter og vurderer om jeg skal teste den flaska med lakserolje... Tenk hvis det funker da? Plutselig ligger du på fødestua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå