Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk om lille Blåbaby er på vei/har kommet!!! :bolledeig: Dette er sååååå spennende!! ( til hun dukker opp og forteller at hun har vært med på vaffelbaking et døgn hos svigermor...:dry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om lille Blåbaby er på vei/har kommet!!! :bolledeig: Dette er sååååå spennende!! ( til hun dukker opp og forteller at hun har vært med på vaffelbaking et døgn hos svigermor...:dry: )

Nei, altså, hun ER og føder nå! Hvis ikke så skjønner jeg ingenting :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, hun ER og føder nå! Hvis ikke så skjønner jeg ingenting :jolie:

Hvis a ikke gjør det spennende med vilje, da... :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var virkelig ikke meningen å gjøre det så spennende inne her, altså! I am so sorry! :pls:

Jeg har nok ikke gjort noe spennende i det hele tatt, har vært på treningssenteret og gått en halvtime på tredemølla. Å gå tur gir jo vanligvis heftige kynnere, men den halvtimen på tredemølla ga jo bare noen fislete kynnere, ikke verdt noen ting. Jeg HAR kjøpt lakserolje, men har ikke tatt noe ennå. Lover dyrt og hellig å aldri la det gå så lang tid før jeg stikker innom igjen, det er litt dårlig gjort.

Peace and love?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok, sladris er spurt og har sagt ja, så nå får dere ønsket deres oppfylt. :hoppe:

Min kjære bror har forøvrig kjøpt seg ny telefon, så hans lekre HTC ligger visst ubrukt. Lillesøster har tinget på den for å si det sånn, da går det kanskje plutselig an å surfe på telefonen også. For det er nemlig ikke min Sony Ericsson så glad i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok ok, sladris er spurt og har sagt ja, så nå får dere ønsket deres oppfylt. :hoppe:

Min kjære bror har forøvrig kjøpt seg ny telefon, så hans lekre HTC ligger visst ubrukt. Lillesøster har tinget på den for å si det sånn, da går det kanskje plutselig an å surfe på telefonen også. For det er nemlig ikke min Sony Ericsson så glad i...

Hvem sladrer? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.O.A. - gammelt KG-bekjentskap. Hun er lagret på telefonen nå, og har lovet å oppdatere så fort hun får melding. Så nå trenger det ikke å bli så spennende her inne når jeg reiser på et døgns vaffelbaking hos svigermor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D.O.A. - gammelt KG-bekjentskap. Hun er lagret på telefonen nå, og har lovet å oppdatere så fort hun får melding. Så nå trenger det ikke å bli så spennende her inne når jeg reiser på et døgns vaffelbaking hos svigermor :ler:

Very good!! :klem:

( jaggu meg ble vi brutt ned av presset om sladris av disse KG-jentene, altså... :sjenert: )

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut :nigo:

Noen ganger må man bare gi etter for presset, Sequax :engel: Du så o hvor forferdelig det var å ikke vite hvor Blåmor var hen nå :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man være med på leken, må man tåle steken. Lever vel litt i KG-bobla om dagen, så lar meg visst lett overtale. Sitter og vurderer om jeg skal teste den flaska med lakserolje... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man være med på leken, må man tåle steken. Lever vel litt i KG-bobla om dagen, så lar meg visst lett overtale. Sitter og vurderer om jeg skal teste den flaska med lakserolje... :sjenert:

Tenk hvis det funker da? Plutselig ligger du på fødestua :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...