Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Det gjorde faktisk mamma med meg også, og det gjorde at det hele satt i gang. Så jeg må nok faktisk vurdere det!

Ja, da slepper man hvertfall klystér på sjukehuset!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:vinke: Alyah!

Da var definitivt tiden med god nattesøvn over. Har vært oppe fire ganger i natt, og våken enda flere. Tidligere har det ikke vært noe problem å sovne igjen etter jeg har våknet, men nå blir jeg bare liggende å stirre ut i lufta. Lurer på om det er fordi jeg venter så veldig på at det skal skje noe, eller om det bare er søvnkvaliteten som er dårligere pga at kroppen er mer urolig. Mini har i alle fall vært helt vill i natt med hikking og sparking og jeg vet ikke hva. Mulig han er sånn hver natt, men jeg har jo som regel brukt å sove.

Har tilbragt morgenen i godstolen med litt mat, te og lest fødselshistorier på Babyverden (bare fine), og jeg begynner jo å grine av den minste lille ting. Jeg gleder meg så til det er vår tur!

Vi får middagsgjester i ettermiddag, så frem til det er det rydding på soverommet som gjelder, også skal vi nok få gått oss en tur, været er jo så nydelig.

Ha en fin dag, damer! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag, Blue Mama!

Jeg hadde sånn ca. AKKURAT samme type natt som deg...bare at kjæresten snorka ofte i tillegg...:sur:

Tror nok det er en kombinasjon av urolig kropp og sinn, ja. I tillegg har jeg lest at det er en forberedelse psyken gjør før den lille kommer; man skal våkne av hver minste ting nå...:sukk:

God kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...