Sequax Skrevet 21. januar 2011 #581 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg ser for meg Sequax og mannen komme hjem fra sykehuset, legge mini i vugga og RETT på soverommet! AAAAU!! Nei, ikke SÅ med en gang, da, GUNS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #582 Del Skrevet 22. januar 2011 I kveld skal vi ingenting, så det hadde egentlig passet utmerket med en tur på sykehuset for å føde litt. Har hatt vaffelbesøk av svoger og to nieser, veldig koselig. Svigerfar og Blåmann er nettopp ferdige med listingen på barnerommet også, så det er klart. Nå kan du gjerne komme, lille venn! Spa i går var helt himmelsk. Først plasking rundt i de forskjellige bassengene, og så en times behandling som var helt tilpasset mine ønsker. Jeg fikk nydelig skulder-, nakke- og hodebunnsmassasje, i tillegg til ansiktsbehandling. Hun fikk løsnet opp i alle vondtene, og det merker jeg godt i dag. Er helt støl og øm fra ryggen og opp, men det er jammen deilig. Var passe døsen da jeg kom hjem, så kvelden ble tilbragt på sofaen med taco, før jeg la meg kl 22. Er ikke sikkert det blir så mye senere i dag, hvis ikke vi finner en ålreit film på kino eller noe, er litt klar for å finne på noe, selv om jeg er sliten. Føding hadde vært det beste, definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 #583 Del Skrevet 22. januar 2011 Å...den spaen hørtes helt himmelsk ut!! Det passer fint å føde framover nå, ja...helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #584 Del Skrevet 22. januar 2011 Det var virkelig helt magisk! I tillegg sa spaterapeuten at hun aldri hadde tatt i så hardt hvis jeg ikke hadde vært så høygravid, det kunne nemlig bidra til å sette i gang. VÆR SÅ GOD!!! sa jeg da. Hun hadde massert en dame tidligere som hadde to uker igjen til termin, og hun fødte dagen etter. Problemet er jo at man aldri vil finne ut av om det faktisk har noen sammenheng eller ikke. Kunne tenkt meg at noen som har peiling hadde undersøkt meg nedentil, så kunne de sagt noe om det er litt modent eller om det er helt umodent. Kanskje det hadde vært lettere å vente da, hvis man hadde hatt en viss formening om det var sjans i havet for at noe kunne skje den nærmeste uka, eller om det tar flere uker før han melder sin ankomst. Yngste niese har fått seg lekemobil, og hun ringte til mini før i dag. Da jeg spurte om han hadde sagt noe om når han kom, så skulle han visstnok komme om en uke. Please do! Men gjerne før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 #585 Del Skrevet 22. januar 2011 Spa hørtes helt nydelig ut Kunne virkelig tenkt meg noe slikt om ikke så lenge jeg også... Så deilig at barnerommet er klart Nå er det bare å komme lillegutt Ha en fin kveld enten på sofaen eller føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 #586 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Så søtt...:rødme: Aaw! Ringte til mini i magen, da.... ( herregud...hormoner... ) Massasje er bare guddommelig...Du kan sikkert bestille time hos gynekolog? :klø: Red: Ser ut som om jeg mener at massasje hos gynekolog er toppen!! De to setningene har ingenting med hverandre å gjøre, altså, selv om det bare ble tre prikker mellom.... Endret 22. januar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #587 Del Skrevet 22. januar 2011 Spa hørtes helt nydelig ut Kunne virkelig tenkt meg noe slikt om ikke så lenge jeg også... Så deilig at barnerommet er klart Nå er det bare å komme lillegutt Ha en fin kveld enten på sofaen eller føden Fikk ikke du noe gavekort til bursdagen din da, Lucky? Det var i alle fall virkelig å anbefale. Jeg hadde egentlig tenkt å vente til etter fødselen siden det var begrenset med behandlinger som kan utføres liggende på rygg, men de skreddersydde en behandling som passet meg og kroppen perfekt. Jeg synes du skal bestille deg en skjem-deg-bort-time, for det fortjener du! Så søtt...:rødme: Aaw! Ringte til mini i magen, da.... ( herregud...hormoner... ) Massasje er bare guddommelig...Du kan sikkert bestille time hos gynekolog? :klø: Red: Ser ut som om jeg mener at massasje hos gynekolog er toppen!! De to setningene har ingenting med hverandre å gjøre, altså, selv om det bare ble tre prikker mellom.... Underlivsmassasjen tror jeg Blåmann får ta seg av! Kan sikkert bestille time hos gynekolog ja, det tenkte jeg ikke på en gang. Men det er jo ikke strengt talt nødvendig, det er bare jeg som er så jævlig UTÅLMODIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 #588 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg er også fryktelig utålmodig ( dog ikke i samme grad som deg, tror jeg... ) Dessuten syns jeg det er ekkelt med de dagene han rører lite på seg....vil ha ham på utsiden så jeg kan følge med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 #589 Del Skrevet 22. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #590 Del Skrevet 22. januar 2011 Tydelig at de beveger mindre på seg nå mot slutten enn tidligere, men jeg har nok bare vært bekymret en gang, for mini her er generelt utrolig bevegelsesglad. Velkommen, Wind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #591 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg stemmer for føding i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #592 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg og, jeg og! En skikkelig SPLÆSJ-fødsel! Blir det ikke fødsel, så blir det i alle fall biff og bakt potet, sistnevnte har jeg drømt om i mange uker, men gidder som regel ikke å vente i halvannen time, for jeg vil helst ha det med en gang. Men i dag har vi faktisk planlagt litt på forhånd. Lurer på om det sitter en liten gnom inni kroppen som liksom bestemmer når dette skal skje. Han tenker sikkert: "Herregud Blåmor, her går du rundt og tror at det skal skje i natt, også kommer han ikke før 11.februar! Går det an å være så dum?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #593 Del Skrevet 22. januar 2011 Lurer på om det sitter en liten gnom inni kroppen som liksom bestemmer når dette skal skje. Han tenker sikkert: "Herregud Blåmor, her går du rundt og tror at det skal skje i natt, også kommer han ikke før 11.februar! Går det an å være så dum?" Jeg tenker at det er allerede bestemt når vi skal få, så det å prøve kjerringråd o.l. er bare bortkastet tid. Selv om man vil jo kanskje gjerne tro på at alt funker! Har du prøvd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 #594 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg og, jeg og! En skikkelig SPLÆSJ-fødsel! Blir det ikke fødsel, så blir det i alle fall biff og bakt potet, sistnevnte har jeg drømt om i mange uker, men gidder som regel ikke å vente i halvannen time, for jeg vil helst ha det med en gang. Men i dag har vi faktisk planlagt litt på forhånd. Lurer på om det sitter en liten gnom inni kroppen som liksom bestemmer når dette skal skje. Han tenker sikkert: "Herregud Blåmor, her går du rundt og tror at det skal skje i natt, også kommer han ikke før 11.februar! Går det an å være så dum?" 11.februar har jeg termin..... Mmmmm...biff og bakt pottitt!! Vi skal ha nachos i kveld...med masse rømme og salsa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 #595 Del Skrevet 22. januar 2011 En liten gnom ja Jo jeg fikk hele fire gavekort på massasje og hudpleie, så de skal nok komme godt med Men hørtes så godt ut å være på skikkelig spa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #596 Del Skrevet 22. januar 2011 Jo jeg fikk hele fire gavekort på massasje og hudpleie, så de skal nok komme godt med Men hørtes så godt ut å være på skikkelig spa! Det hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #597 Del Skrevet 22. januar 2011 Har prøvd litt, men jeg er også nokså inneforstått med at dette skjer når mini og resten er kroppen er klar for det, det er bare jeg som har passert lei-stadiet, og blir veldig ivrig på å prøve å få i gang noe. Hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle bruke masse tid på slike "gode råd" og bli sliten av det, heller spare kreftene til fødselen, men det hjelper litt på psyken i alle fall. Har ikke prøvd så mye annet enn å gå litt tur, ha sex, modningsakupunktur og reise på IKEA (har forøvrig ikke sett at det har vært anbefalt noe sted). Så det er mye igjen å prøve, men kommer nok ikke til å gå inn for å prøve alt, absolutt ikke. Vi er jo tross alt ganske heldige som kan gå rundt og gjøre akkurat det vi har lyst til i flere uker, det er ikke mange andre anledninger i livet man kan det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 #598 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja man kan bli sliten av å prøve alle kjærringrådene også Mini kommer når han er klar, men skjønner at du begynner å bli utålmodig nå Ene svigerinna mi drakk masse lakserolje (vet ikke om det skrives sånn jeg) og det satt virkelig igang ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. januar 2011 #599 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg tenker at det er allerede bestemt når vi skal få, så det å prøve kjerringråd o.l. er bare bortkastet tid. Selv om man vil jo kanskje gjerne tro på at alt funker! Har du prøvd noe? Snikleser litt her innimellom, men må bare kommentere den der... Jeg hadde litt problemer med å gå på do selv på slutten av svangerskapet med min nr 2, så jeg var på apoteket og spurte om de hadde noe jeg kunne ta. Les magen er veldig tydelig og jeg spør, er det noe JEG kan ta. Joda sa apotekdama og kom med noen piller. 2-3 om kvelden stod det. Jeg tok to stk, og la meg. Våknet etter noen timer og kan love deg at jeg fikk gått på do ja, men det var så rart, for hver gang jeg reiste meg så fikk jeg så vondt i magen lissom så jeg satt jo der i evigheter... Før jeg skjønte at det jo faktisk var rier også på gang og fikk vekt gubben... Vi bodde 7 minutter fra sykehuset og første pressrien kom før jeg fikk av buksa på fødestuen så jeg tror jeg hadde latt naturen bestemme om jeg skulle hatt flere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #600 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja man kan bli sliten av å prøve alle kjærringrådene også Mini kommer når han er klar, men skjønner at du begynner å bli utålmodig nå Ene svigerinna mi drakk masse lakserolje (vet ikke om det skrives sånn jeg) og det satt virkelig igang ting Det gjorde faktisk mamma med meg også, og det gjorde at det hele satt i gang. Så jeg må nok faktisk vurdere det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå