Blåmor Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #561 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke meningen å holde dere på pinebenken, jenter, dessverre gikk det ikke så fort, nei. Hadde håp om at et IKEA-besøk i dag skulle sette fart på sakene, men foreløpig ikke. Er nettopp hjemme igjen nå, men tråkking rundt der ga ikke annet enn vondt i ryggen. Har fremdeles MYE nedpress, men det trenger ikke nødvendigvis å bety at noe er på gang. Merket veldig godt effekten av akupunkturen i hele går, så hadde et liite håp om at jeg kanskje skulle merke noe i natt, men i natt sov jeg faktisk mye bedre enn jeg har gjort på lenge, så det virker ikke slik jeg håpet at det skulle. Jm på sykehuset sa ikke noe om flere behandlinger, men ettersom jeg har lest, så er det jo vanlig å ta flere, så jeg regner med at jeg kan ringe dit igjen for å høre om de har anledning til å stikke meg litt mer. I morgen er en spesiell dato i svigerfamilien, så alle håper at han skal komme i morgen, og det ville vært veldig typisk, men dessverre forbigår det nok i stillhet med tanke på fødsel. Jeg skal på spa da, så det blir deilig. Titter nok innom igjen i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2011 #562 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Nå må du gi lyd fra deg altså, eller er du på føden? Edit: Oisann, der var du ja Endret 20. januar 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. januar 2011 #563 Del Skrevet 20. januar 2011 Har du sladris kjære deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2011 #564 Del Skrevet 20. januar 2011 Titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. januar 2011 #565 Del Skrevet 20. januar 2011 Kos deg masse på spa i morgen Hørtes helt nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. januar 2011 #566 Del Skrevet 20. januar 2011 Der var a Blåmor, ja... Kos deg masse på spa i morgen! Det hørtes veldig, veldig deilig ut! Mine planer for i morgen: , stå opp og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. januar 2011 #567 Del Skrevet 21. januar 2011 Kos deg masse på spa i dag, Blåmor! Det er bare å nyte god behandling og slappe av nå, for om ikke lenge så kommer det en liten tapp som krever full oppmerksomhet og masse kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. januar 2011 #568 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjenner jeg misunner deg den spa-behandlingen i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #569 Del Skrevet 21. januar 2011 D.O.A.: Nei, har ikke sladris. Jeg gleder meg til spa! Det skal bli skjønt å bare nyte. Har sovet veldig dårlig i natt, sikkert fordi vi begge var fryktelig spente på om det kom til å skje noe. Det føles litt ut som om det er enten i dag, ellers så skjer det ikke før laaangt uti februar. Men ingen tegn tyder på at noe som helst skal skje i dag, så da er det bare å innfinne seg med det, selv om jeg synes det er forferdelig vanskelig. Men uansett, i dag er det spaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #570 Del Skrevet 21. januar 2011 Himmel og hav, har noen smakt La Praline-sjokoladetrøfler med biter av cookies? Det er virkelig noe av det mest himmelske jeg har smakt. Herreguuuud, så godt! Lurer på hvor mange ganger jeg har søkt på "fremskynde fødsel", "sette i gang fødsel", "modning av livmorhals" og lignende søkeord på Google. Det er ikke få, tror jeg. I går beordret jeg Blåmann til (dog jeg tror ikke det var han i mot), men heller ikke det satt i gang noe. Lurer på hvor lenge det skal gå før jeg innser at jeg faktisk bare må vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #571 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor lager alle fine gardiner i rosa og hvitt, men ikke blått og hvitt? Jeg vil faktisk ha et tradisjonelt babyrom i lyseblått og hvitt jeg, ikke gardiner fulle av kosebamser og biler og fotballer og Spiderman og jeg vet ikke hva. Kid har rosa og hvite striper, Princess har rosa og hvite striper, Ellos har rosa og hvite ruter, og det finnes i grønt og lilla også, men lyseblått som jeg trodde var ganske vanlig - det finner jeg ikke! Hansen & Dysvik har lyseblå og hvitstripete gardinlengder så jeg ender sikkert med dem. Men det finnes jo så mye fint rundt omkring, bare ikke akkurat i den fargen jeg vil ha. Grr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 #572 Del Skrevet 21. januar 2011 Har du vært på spa enda, da? Heldiggris som hadde sex igår...har ikke hatt det de siste par månedene, jeg...blir for klønete og tungt, rett og slett...Lysten har avtatt noe de siste månedene også. I tillegg tror jeg samboeren syns det er litt småekkelt å ligge med meg når sønnen hans bare er et hakk vekk fra hans edlere deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 21. januar 2011 Det var kanskje det mest mekaniske vi noen gang har gjort, for jeg orker ikke hele runden. Det var mer buksa av, stå på alle fire (for det er det eneste som funker) og kjør på. Jeg ble nemlig så oppløftet av at prostaglandinen i sæden er det samme som det stoffet som er i modningsgeleer de bruker for igangsetting (etter vitenskapelig forskning på Google), så da var det i alle fall verdt et forsøk. Og det var dagens detaljer. Spa kl 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 #574 Del Skrevet 21. januar 2011 Det var kanskje det mest mekaniske vi noen gang har gjort, for jeg orker ikke hele runden. Det var mer buksa av, stå på alle fire (for det er det eneste som funker) og kjør på. Jeg ble nemlig så oppløftet av at prostaglandinen i sæden er det samme som det stoffet som er i modningsgeleer de bruker for igangsetting (etter vitenskapelig forskning på Google), så da var det i alle fall verdt et forsøk. Og det var dagens detaljer. Spa kl 15 Nå ble jeg nesten litt letta... Har sett for meg at jeg er den eneste som ikke nyter et heidundrandes sexliv i graviditeten! Hu på programmet igår, da.....? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #575 Del Skrevet 21. januar 2011 Nå ble jeg nesten litt letta... Har sett for meg at jeg er den eneste som ikke nyter et heidundrandes sexliv i graviditeten! Hu på programmet igår, da.....? :dåne: Nå kommer jeg ikke på hvem du mener? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. januar 2011 #576 Del Skrevet 21. januar 2011 Nå ble jeg nesten litt letta... Har sett for meg at jeg er den eneste som ikke nyter et heidundrandes sexliv i graviditeten! Hu på programmet igår, da.....? :dåne: Hun med de intense orgasmene du snakker om? Jeg for min del kan ikke uttale meg, da jeg ikke har bedrevet sånne snuskerier i svangerskapet Men jeg kan jo si at lysten har heller ikke vært tilstede da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 #577 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, snakker om hu med de intense orgasmene..... Hadde ganske god lyst i begynnelsen og midten av svangerskapet...men ikke noe voldsomt nå, egentlig... Helt greit, har andre ting å konsentrere meg om framover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #578 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, henne var det sikkert! Frekvensen på snuskerier har vært langt lavere i hele svangerskapet enn ellers, og jeg opplevde heller aldri den store oppsvingen i lyst. Vi har gjort det når vi har hatt tid og lyst. Regner vel ikke med at det blir noen store utskeielser på den fronten de nærmeste månedene heller. Andre ting som plutselig er mye viktigere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 #579 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, henne var det sikkert! Frekvensen på snuskerier har vært langt lavere i hele svangerskapet enn ellers, og jeg opplevde heller aldri den store oppsvingen i lyst. Vi har gjort det når vi har hatt tid og lyst. Regner vel ikke med at det blir noen store utskeielser på den fronten de nærmeste månedene heller. Andre ting som plutselig er mye viktigere :rødme: Må si jeg gleder meg til å bli skikkelig, jeg...En hard økt vil a mor ha!! Men ikke med det første, nei...tipper man er temmelig sår den første tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. januar 2011 #580 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg ser for meg Sequax og mannen komme hjem fra sykehuset, legge mini i vugga og RETT på soverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå