Neala Skrevet 17. januar 2011 #541 Skrevet 17. januar 2011 Ringte føden i sted, og skal ringe opp igjen i morgen, så får jeg time til modningsakupunktur. Hurra! Så deilig!
cypress Skrevet 17. januar 2011 #542 Skrevet 17. januar 2011 Ringte føden i sted, og skal ringe opp igjen i morgen, så får jeg time til modningsakupunktur. Hurra! Så bra da! Det kunne jeg tenkt meg og, men har ikke hørt noe om at det er noe som tilbys? :klø: Hvilket sykehus er det du skal på? Hvis du vil skrive det her da..
Blåmor Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #543 Skrevet 17. januar 2011 Vi fikk beskjed på svangerskapskurset om at Føden her i byen tilbyr det fra 38 uker, så da var det bare å ringe. Sender deg PM med hvilket sykehus, men det er nok ikke samme by som deg, har jeg skjønt.
Gjest D.O.A. Skrevet 17. januar 2011 #544 Skrevet 17. januar 2011 Yes, det var det jeg trodde. Så koselig å "se" deg igjen! Begynte å lure om noen kjente meg igjen, men så lenge det var deg, så er det helt greit Må komme meg inn i boka di jeg da! For det er mye morsommere enn å skrive oppgave slik jeg har prøvd på de siste tre timene... Neida, det var bare meg Det står ikke så mye interessant i boken min, egentlig bare endel om studier, litt om kjæresterier og litt mer om studier..
Blåmor Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #545 Skrevet 18. januar 2011 Æsj, ingen modningsakupunktur i dag. Men jeg får prøve igjen i morgen. Det er jo betryggende å vite at de prioriterer de som faktisk skal føde! Det er bare det at den fødende skulle vært meg...
Neala Skrevet 18. januar 2011 #546 Skrevet 18. januar 2011 Æsj, ingen modningsakupunktur i dag. Men jeg får prøve igjen i morgen. Det er jo betryggende å vite at de prioriterer de som faktisk skal føde! Det er bare det at den fødende skulle vært meg... Så kjedelig! Men det er som du sier en betryggelse, så vet du at du får det samme når det er din tur å føde Ha en super dag!
Blåmor Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #547 Skrevet 18. januar 2011 Kjeder meg i dag, enda så mye jeg vet at jeg burde gjøre. Har gått en liten tur i det nydelige været, men enda så sakte og forsiktig jeg går, så strammer det seg nederst i magen med en eneste gang jeg begynner å gå - og det varer hele turen. Det slutter så fort jeg stopper, men det gjør det jo ikke akkurat noe lettere å komme seg ut, når jeg vet at det blir sånn hver gang. Det har vært sånn ganske lenge, men kjenner at det blir vondere og vondere nå på slutten. Kjedelig. Det var uansett godt å få litt frisk luft og sol i ansiktet. Var innom Plantasjen og kjøpte litt lettstelte planter og en bunke med tulipaner, så skal det bli så fint i Blåhuset. Nå er jeg skrubbsulten, så får vel ta meg en brødskive og få plantene i potter.
Neala Skrevet 18. januar 2011 #548 Skrevet 18. januar 2011 Så heldig du er som har fint vær, hvor enn du er i verden! Her ligger tåka lavt og det er bare snø og is og regn Jeg tør nesten ikke gå utfor dør, og jeg gjør det ikke alene med mindre jeg må! Jeg kjenner til vondtene, men det er vel bare noe vi må gjennom for dette Bare husk at det kommer noe nyyydelig fantastisk ut av det hele :rødme: Herlig med tulipaner, det må liksom alltid i hus når sesongen er her! Men det gidder jeg altså ikke nå, når det er sånt gråvær ute!
Lucky? Skrevet 18. januar 2011 #549 Skrevet 18. januar 2011 Så koselig med noen nye blomster i blåhuset Kjedelig at det strammer slik når du er ute å går da Får liksom ikke noe lyst til å gå tur da nei... Håper du kan få litt modningsakupunktur i morgen da
Blåmor Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #550 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Modningsakupunktur i dag Hurra! Skal også til jordmor i dag, er spent på hva hun har å si. Jeg håper jo selvfølgelig at hun sier at jeg er kjempemoden og at mini kommer når som helst, men skjønner jo at hun ikke kan si det. Utrolig kjedelig for meg hvis hun sier at han helt sikkert kommer før termin, også ender jeg med å gå ti dager over. Men - det er lov å håpe! Nå har den ene parten i venneparet vårt for tredje gang bestemt for å satse. Jeg vet ikke om jeg tror på det lenger, men vi gjør som vi pleier vi, sier fra at vi er der for dem og tilbyr vår støtte slik de har behov. Det er helt merkelig å se på, man skulle ikke tro at det går an å snu så enormt i løpet av få dager, men vi får bare håpe at denne gangen så gjelder det. Det skal ikke være enkelt. Travel dag i dag, hvert fall i forhold til hva jeg bruker å ha. - jordmor kl 12 - modningsakupunktur kl 13 - skrive ferdig utkast til oppgave før gruppearbeid i kveld - shine stue og kjøkken så det tåler besøk - hente bok på jobb Det er nok bare å sette i gang. Men først - frokost! Endret 19. januar 2011 av Blåmor
Blåmor Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #551 Skrevet 19. januar 2011 Det er såå mye morsommere å lese alle mulige tråder om fødsel og sykehusbager enn å skrive oppgave... Helt tydelig at konsentrasjonen er et helt annet sted enn der den bør være i alle fall, men det er vel egentlig ikke så unaturlig. Spent på hvordan dette halvåret går med både studier og baby, men nå har jeg overlevd graviditet, bryllup, 80% jobb og 100% studier et halvår, så da klarer jeg vel jaggu dette og. Tror jeg aldri har vært så aktiv på KG i løpet av kort tid som jeg har vært de siste dagene. Man rekker ganske mange turer innom i løpet av en dag! Nei, fy på deg Blåmor, nå skal du skrive!
Sequax Skrevet 19. januar 2011 #553 Skrevet 19. januar 2011 Uff, så trist å lese om venneparet deres... Over til noe helt annet: Nå er jeg innenfor termin også!!
Blåmor Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #554 Skrevet 19. januar 2011 Mye nedpress og vondt i hodet etter modningsakupunktur. Håååper dette er med å sette i gang noe! Jm som stakk meg sa at dersom det var nokså modent, så skulle det ikke så mye for å vippe en dame over i fødsel, men siden jeg ikke er undersøkt nedentil, så er det jo ingen som vet. Hodet er i alle fall festet, hjertelyden er rolig og alt tegner til å være bra - det er bare å vente. Og vente. Og vente.
Lucky? Skrevet 19. januar 2011 #556 Skrevet 19. januar 2011 Så spennende Får håpe modningsakupunkturen satt fart på sakene og at det snart er fødsel på gang hos deg Skal du tilbake for mer akupunktur eller?
pusilus Skrevet 19. januar 2011 #557 Skrevet 19. januar 2011 Spennende dager nå Jeg skjønne godt at konsentrasjonen ikke er på skoleoppgaven
Gjest Caitlin Skrevet 20. januar 2011 #558 Skrevet 20. januar 2011 (Snikleser som bare mååååå litt jeg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå